Як управляти репутацією закладу: ЧЕК-ЛІСТ
На початку навчального року вчителям рекомендують приділити увагу повторенню матеріалу, який учні вчили під час дистанційного навчання. Зокрема, рекомендують провести діагностичні роботи (усні співбесіди) опитування в 2-11-х класах з основних навчальних предметів.
Метою таких робіт є визначення рівня засвоєння матеріалу учнями за попередній рік.
«Слід зазначити, що оцінки за такі діагностичні роботи не бажано виставляти до класного журналу, адже вони є орієнтиром для визначення рівня залишкових знань і вмінь. Відповідно до результатів, спланувати роботу (колективну або індивідуальну) щодо актуалізації окремих тем, систематизації знань та умінь, практичного закріплення тощо».
Яка тривалість «коригуючого навчання»
Тривалість періоду «коригуючого навчання» вчитель визначає самостійно. Для цього у МОН рекомендують врахувати:
- досвід організації дистанційного навчання в минулому році
- корективи до плану після проведення діагностичних робіт.
Крім того, на початку навчального року рекомендовано передбачити можливості дистанційного навчання під час вибору навчально-методичного комплексу для вивчення предмета.