Створюємо особистий бренд вчителя

Вчитель починає формувати особистий бренд з першої появи у соціальних мережах. Як поводити себе так, щоб перетворити соцмережі на персональний бренд?

У створенні особистого бренду викладача перше місце займає контент сторінки в соціальних мережах. Наприклад, можна виступати в якості експерта та висловлювати свої думки про актуальні теми в галузі замість репостів жартів, котів та ігор.

Дрес-код: поради з ділового етикету

Навіщо вчителю особистий бренд?

Перш за все, це можливість впливати. Вчитель-експерт вільно поширює та популяризує власні ідеї. Вони не обов’язково мають наслідувати загальноприйняту позицію. Якщо експерт з іменем скаже та аргументує, наприклад, що у школу потрібно йти у 10 років, то це викличе палку дискусію. Якщо ж це скаже звичайний вчителю, то йому порадять звернутися до божевільні.

⇒ Вчитель у соціальних мережах

Власний бренд дає змогу бути орієнтиром у часи кризи довіри. Наприклад, часто в мережі поширюється фейкова інформація, і люди не знають, чи вірити їй. Експерт, який збудував свою репутації на цій темі може легко спростувати фейки, ставши таким чином осередком спокою.

Особистий бренд дає право на помилку. Якщо поважна людина помилилася і визнала помилку, то її не будуть засуджувати, а навпаки — оцінять її чесніть та здатність визнавати слабкості.

Персональний бренд вчителя також може слугувати альтернативним засобом заробітку. Публічні особи можуть як виступати з курсами, лекціями та тренінгами, так і монетизувати власні соцмережі Подумайте, що можете зробити, аби люди групувалися навколо Вас.

Як створити особистий бренд вчителя?

Варто подумати про власний образ. Він має відповідати на питання в чому Ваша унікальність як вчителя. Ви маєте бути або новатором, або відрізнятися від інших.

Потрібно зрозуміти, хто є Вашою аудиторією. Наприклад, для вчителя аудиторією можуть бути:

  • колеги-освітяни
  • батьки
  • учні.

Від аудиторії залежить підбір та аргументація тем для обговорення.

Перш за все, варто бути щирим. Так Ви зможете бути ближче до аудиторії. Користувачі соцмереж часто грають різні ролі для того, щоб здаватися кращими, ніж в житті. Така поведінка завжди помітна, тому в мережі варто бути самим собою, щиро висловлювати думки. Також візуальний, смисловий і емоційний образи мають бути цілісними.

Намагайтеся уникати простого подання новин. В наш час всі можуть отримати актуальну інформацію. Набагато важливіше пояснити, що з нею робити. Ви маєте формулювати власні судження щодо події. Можливо, хтось із Вами не погодиться, але дискусія також привертає до себе увагу.

Для створення особистого бренду варто обрати свої теми та висловлюватися публічно лише з них. Якщо казати про все, буде незрозуміло, хто Ви. Аудиторія повинна чітко ідентифікувати Вас.

Ваша мета — викликати обговорення. Алгоритм соцмереж менше показує у стрічці контент без обговорення. Кожен Ваш публічний виступ має викликати обговорення. Якщо Вас цитують — бренд запрацював.

Задля того, аби тримати удар, потрібно формувати навколо себе спільноти. Темна сторона публічності — те, що Ваші ідею можуть не подобатися. Але із підтримкою прихильників це легко подолати.

Не бійтеся особистих історій. Ви маєте викликати співпричетність. Сміливо розказуйте про невдачі, з якими вже впоралися. Це показує, що Ви — звичайна людина.

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді