Парціальна програма для ЗДО «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми п’ятого року життя»

Автор
Музичний керівник дошкільного навчального закладу № 6 «Колобок», Хмельницький
Автор
Музичний керівник дошкільного навчального закладу № 21 «Ластівка», Хмельницький
Автор
Музичний керівник дошкільного навчального закладу № 33 «Джерельце», Хмельницький
Для гурткової роботи в ЗДО є парціальна програма «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми п’ятого року життя». Вмонтуйте елементи парціальної програми у звичайні музичні заняття. Скористайтеся розробленим перспективним планом музичної діяльності на перші три місяці нового навчального року

Що таке парціальна програма в ЗДО?

Цікаві й ефективні методи та прийоми у буденній роботі на заняттях із групою дітей — завжди актуальні. Педагоги мають не лише передавати дітям знання, захоплення та любов до музики, а й піклуватися про гармонізацію їхньої емоційно-почуттєвої та вольової сфер.

Щоб музичні заняття в ЗДО були емоційнішими та кориснішими для здоров’я дітей, творча група педагогів з Хмельницького розробила парціальну програму «Музично-оздоровчі мандрівки для дітей п’ятого року життя».

YouTube-канали для самоосвіти

Парціальна програма: втілюємо елементи під час занять

Щоб на заняттях утілювати елементи парціальної програми, підготуйте:

  • регульоване освітлення в приміщенні;
  • музичні інструменти відповідно до змісту занять;
  • технічні засоби — аудіо- та відеоапаратуру;
  • якісні аудіо- та відеозаписи;
  • відповідну дидактичну наочність.

Інструктивно-методичні рекомендації для ДНЗ на 2019/2020 навчальний рік

Неприпустимо, щоб на занятті були присутні сторонні люди та глядачі. Основна мета таких занять — гармонізувати емоційний стан дітей, а не продемонструвати їхні здібності та якості глядачам і слухачам. Досягайте таких результатів:

  • розвинуті музичні здібності й нахили дітей;
  • налагоджені контактні ланцюжки типу «дитина-дитина», «дитина-дорослий»;
  • розвинута комунікабельність та подолані проблеми замкнутості або ж сором’язливості у дітей;
  • підвищена самооцінка кожного учасника освітнього процесу;
  • розвинута емоційна стійкість до стресів;
  • вивільнений творчий потенціал дитячої особистості;
  • поліпшене психічне та фізичне здоров’я дітей.

Особливість музично-оздоровчого заняття — комбінування музики з іншими видами мистецтв. Зокрема, це різні техніки та прийоми малювання, методики оздоровлення казкою, кольором, сміхом, іграми з піском та водою.

Цікаві музичні заняття в ЗДО з елементами парціальної програми

Цікаві музичні заняття в ДНЗ (ЗДО) можна проводити та планувати із елементами парціальної програми на три місяці початку навчального року. Щоб ліпше наочно сприймати види музично-оздоровчої діяльності, у сітці їх виділили курсивом.

Музика може приносити як насолоду, так і викликати сильні душевні переживання, спонукати до роздумів тощо. Правильно дібраний репертуар та методично грамотне його застосування допоможе дитині розкритися, вивільнити почуття гніву, страху, образи і, навпаки, виявити приховану радість, повірити у свої можливості та відчути насолоду від власного успіху. А досягти цього можна лише тоді, коли педагог у своїй роботі виходитиме з потреб дітей та вмітиме швидко встановлювати зворотний зв’язок із кожним із них. Отже, музичний керівник, який працюватиме за цими планами, має бути компетентним, творчим та гнучким у доборі методів і прийомів, а також уміти варіювати ними та використовувати відповідно до ситуації і стану дітей.



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді