Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Робота з педагогами
Етап підготовки
1. Запрошення на майстер-клас у різних формах:
- інтернет-оголошення на сайті, розсилання електронною поштою
- текстові форми — листівки, буклети, оголошення, афіші
- особисті контакти — усна інформація по телефону, на заходах тощо.
2. Структура оголошення про майстер-клас:
- прізвище, ім’я, по батькові педагога-майстра
- відомості про педагога-майстра
- фото педагога-майстра
- тема майстер-класу
- анотація майстер-класу
- для кого проводиться
- дата проведення
- орієнтовна тривалість
- контактний телефон, електронна адреса.
3. Підготовка приміщення:
- стільці, столи, планшети тощо
- килим (для рольових ігор, спеціальних вправ тощо)
- технічні засоби (комп’ютер, проектор, екран, колонки, мікрофон, аудіопрогравач, інтерактивна дошка тощо)
- обладнання залежно від теми майстер-класу — станки, мольберти, спортивні прилади тощо
- витратні матеріали — канцелярське приладдя (папір, ручки, олівці, маркери тощо); напої (мінеральна вода, кава, чай тощо).
4. Реєстрація учасників:
- лист реєстрації учасників
- особи, відповідальні за реєстрацію.
5. Роздатковий матеріал для учасників майстер-класу:
- інформаційна довідка про майстер-клас
- методичні рекомендації щодо застосування технології, що демонструється
- дидактичні матеріали — схеми, викрійки, креслення, світлини тощо.
6. План-конспект майстер-класу (необхідний для самого педагога-майстра, також після закінчення майстер-класу план-конспект можна передати для подальшої публікації).
План-конспект може мати таку структуру:
- тема
- очікувані результати
- хід майстер-класу
- методи і прийоми
- дидактичні матеріали
- список літератури.
Читайте також
Етап реалізації
1. Короткий виклад концептуальних основ власної системи роботи за темою майстер-класу (актуальність, новизна авторського підходу, результативність).
2. Інформування щодо запропонованої форми презентації досвіду педагога-майстра.
3. Постановка мети й завдань майстер-класу.
4. Активізація діяльності учасників майстер-класу.
5. Презентація досвіду педагога-майстра як системи шляхом коментованого демонстрування основних прийомів і методів його роботи з використанням таких форм, як:
- елементи відкритого заняття з дітьми для учасників майстер-класу
- практичне заняття з учасниками майстер-класу — безпосереднє контактне навчання основних прийомів здійснення діяльності, що демонструється
- рольові, імітаційні ігри з учасниками майстер-класу.
6. Індивідуальна робота з учасниками майстер-класу (за необхідності).
7. Відеозапис або фотографування майстер-класу.
Досвід роботи вихователя
Етап рефлексії
1. Самоаналіз педагогом-майстром проведеного майстер-класу.
2. Відповіді педагога-майстра на запитання учасників майстер-класу щодо проведеного заняття (гри тощо).
3. Загальна дискусія.
4. Заключне слово педагога-майстра.
5. Опитування учасників майстер-класу (анкетування).
6. Заповнення книги відгуків.
7. Для найбільш зацікавлених учасників майстер-класу:
- можливість ознайомитися з навчальною програмою
- консультації педагога-майстра
- форум на сайті
- відеозапис майстер-класу
- можливість запросити педагога-майстра у свій дошкільний навчальний заклад, де впроваджується його методика, з метою отримання професійної допомоги.
Скачайте анкету для учасника майстер-класу