Як підготувати і провести майстер-клас для педагогів

Готуючись до майстер-класу для педагогів закладу дошкільної освіти, скористайтеся нашою пам’яткою. Дізнайтеся, що не можна проґавити на етапі підготовки до заходу, реалізації або рефлексії

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Робота з педагогами

Етап підготовки

1. Запрошення на майстер­-клас у різних формах:

  • інтернет­-оголошення на сайті, розсилання електронною поштою
  • текстові форми — листівки, буклети, оголошення, афіші
  • особисті контакти — усна інформація по телефону, на заходах тощо.

2. Структура оголошення про майстер-­клас:

  • прізвище, ім’я, по батькові педагога­-майстра
  • відомості про педагога­-майстра
  • фото педагога­-майстра
  • тема майстер-­класу
  • анотація майстер­-класу
  • для кого проводиться
  • дата проведення
  • орієнтовна тривалість
  • контактний телефон, електронна адреса.

3. Підготовка приміщення:

  • стільці, столи, планшети тощо
  • килим (для рольових ігор, спеціальних вправ тощо)
  • технічні засоби (комп’ютер, проектор, екран, колонки, мікрофон, аудіопрогравач, інтерактивна дошка тощо)
  • обладнання залежно від теми майстер-класу — станки, мольберти, спортивні прилади тощо
  • витратні матеріали — канцелярське приладдя (папір, ручки, олівці, маркери тощо); напої (мінеральна вода, кава, чай тощо).

4. Реєстрація учасників:

  • лист реєстрації учасників
  • особи, відповідальні за реєстрацію.

5. Роздатковий матеріал для учасників майстер-­класу:

  • інформаційна довідка про майстер-­клас
  • методичні рекомендації щодо застосування технології, що демонструється
  • дидактичні матеріали — схеми, викрійки, креслення, світлини тощо.

6. План-­конспект майстер­-класу (необхідний для самого педагога­-майстра, також після закінчення майстер­-класу план­-конспект можна передати для подальшої публікації).

інфографіка з основними складовими плану-конспекту

План­-конспект може мати таку структуру:

  • тема
  • очікувані результати
  • хід майстер-­класу
  • методи і прийоми
  • дидактичні матеріали
  • список літератури.

Етап реалізації

1. Короткий виклад концептуальних основ власної системи роботи за темою майстер-­класу (актуальність, новизна авторського підходу, результативність).

2. Інформування щодо запропонованої форми презентації досвіду педагога-майстра.

3. Постановка мети й завдань майстер­-класу.

4. Активізація діяльності учасників майстер­-класу.

5. Презентація досвіду педагога­-майстра як системи шляхом коментованого демонстрування основних прийомів і методів його роботи з використанням таких форм, як:

  • елементи відкритого заняття з дітьми для учасників майстер-­класу
  • практичне заняття з учасниками майстер-­класу — безпосереднє контактне навчання основних прийомів здійснення діяльності, що демонструється
  • рольові, імітаційні ігри з учасниками майстер-­класу.

6. Індивідуальна робота з учасниками майстер­-класу (за необхідності).

7. Відеозапис або фотографування майстер-­класу.

Досвід роботи вихователя

Етап рефлексії

1. Самоаналіз педагогом­-майстром проведеного майстер-­класу.

2. Відповіді педагога-­майстра на запитання учасників майстер­-класу щодо проведеного заняття (гри тощо).

3. Загальна дискусія.

4. Заключне слово педагога-­майстра.

5. Опитування учасників майстер-­класу (анкетування).

6. Заповнення книги відгуків.

7. Для найбільш зацікавлених учасників майстер­-класу:

  • можливість ознайомитися з навчальною програмою
  • консультації педагога-­майстра
  • форум на сайті
  • відеозапис майстер-­класу
  • можливість запросити педагога-­майстра у свій дошкільний навчальний заклад, де впроваджується його методика, з метою отримання професійної допомоги.

Як підготувати і провести майстер-клас для педагогівСкачайте анкету для учасника майстер-класу

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді