Які функції педагога мережевого суспільства

647

Запитання

Функції і завдання педагога змінюються. Якими вони є у сучасному світі?

Відповідь

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Якщо педагог бажає залишитися у професії, то має усвідомлювати, що зміна часу потребує від нього якісно нової компетентності. У світі VUCA його завдання — постійно оновлювати свої вже сформовані професійні знання, уміння й навички, тобто набути компетентності до оновлення компетенцій. Чому саме ця вимога для сучасного педагога найактуальніша?

Передусім тому, що у мережевому суспільстві змінилася місія освіти, а отже, змінилися функції педагога. Він вже не є джерелом знань, умінь і навичок.

Педагог мережевого суспільства

  • мотиватор
  • комунікатор
  • навігатор

в організації діяльності дитини.

Саме в різних видах діяльності дитина через особисту активність не лише набуває потрібних знань, умінь і навичок, а й навчається застосовувати їх у різних умовах, збагачуючи особистий досвід, набуваючи життєвої компетентності.

Адже школа майбутнього — це школа:

  • мотивації;
  • можливостей;
  • індивідуалізації.

Які функції педагога мережевого суспільстваЯк підготувати дитину до такої школи? Як педагогу досягти очікуваних особистісних та професійних змін?

За матеріалом Тамари Піроженко, завідувача лабораторії психології дошкільника
Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, д-р психол. наук

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як вести ділове спілкування у месенджерах

Viber, WhatsApp, Facebook Messenger — месенджери — нині використовують не лише для особистого спілкування. З їх допомогою вирішують і робочі питання. Дізнайтеся, як використовувати ефективно.
8346

SWOT-аналіз у плануванні методичної роботи

Відсутність плану — це план до провалу. Для перспективного планування різних напрямів діяльності закладу освіти, зокрема й методичної роботи, використовуйте метод SWOT-аналіз
26146

Який він – сучасний керівник закладу освіти?

Креативний, самодостатній, розуміє як створити комфортний освітній простір у закладі, реалізовує успішні ідеї щодо покращення якості освіти, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів. Впізнаєте себе? Тоді ви ідеально підходите на посаду керівника. Та це ще не всі характеристики. Детальніше - у публікації.
26547