Які функції педагога мережевого суспільства

958

Запитання

Функції і завдання педагога змінюються. Якими вони є у сучасному світі?

Відповідь

12 запитань і відповідей про атестацію

Якщо педагог бажає залишитися у професії, то має усвідомлювати, що зміна часу потребує від нього якісно нової компетентності. У світі VUCA його завдання — постійно оновлювати свої вже сформовані професійні знання, уміння й навички, тобто набути компетентності до оновлення компетенцій. Чому саме ця вимога для сучасного педагога найактуальніша?

Передусім тому, що у мережевому суспільстві змінилася місія освіти, а отже, змінилися функції педагога. Він вже не є джерелом знань, умінь і навичок.

Педагог мережевого суспільства

  • мотиватор
  • комунікатор
  • навігатор

в організації діяльності дитини.

Саме в різних видах діяльності дитина через особисту активність не лише набуває потрібних знань, умінь і навичок, а й навчається застосовувати їх у різних умовах, збагачуючи особистий досвід, набуваючи життєвої компетентності.

Адже школа майбутнього — це школа:

  • мотивації;
  • можливостей;
  • індивідуалізації.

Які функції педагога мережевого суспільстваЯк підготувати дитину до такої школи? Як педагогу досягти очікуваних особистісних та професійних змін?

За матеріалом Тамари Піроженко, завідувача лабораторії психології дошкільника
Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, д-р психол. наук

Телеграм Педрада запрошення

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Тайм-менеджмент педагога: встигнути все

Із статті дізнаєтеся: як сортувати справи не за часом, а «за розміром»; які чотири методи тайм-менеджменту ефективні у плануванні справ; як за допомогою піраміди відсікати зайве, щоб зосередитися на важливих справах; як отримати задоволення від виконання складних завдань
6549

Інноваційні технології в дитячому садку

Які інноваційні педагогічні технології застосовувати в дитсадку та з чого почати впровадження. Суть поняття «освітні інновації», переліки інноваційних технологій та приклад засідання творчої групи. Презентація «Інноваційні технології в ДНЗ».
172910

Інтегроване заняття: суть, структура, підготовка

Як інтегрувати зміст освіти, формувати у дітей цілісне світобачення та здатність побачити взаємозв’язки між людиною і світом речей, природи, культури? Один із шляхів — інтегровані заняття. Досвід показує, що інтегрований підхід успішно може застосовуватися щоденно. Тож цей матеріал — про інтегровані заняття.
35217

Який він – сучасний керівник закладу освіти?

Креативний, самодостатній, розуміє як створити комфортний освітній простір у закладі, реалізовує успішні ідеї щодо покращення якості освіти, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів. Впізнаєте себе? Тоді ви ідеально підходите на посаду керівника. Та це ще не всі характеристики. Детальніше - у публікації.
33416