Як виявити очікування педагогів щодо роботи методичного об’єднання

1696

Запитання

Яку анкету запропонувати педагогам закладу дошкільної освіти, аби визначити, які теми їх цікавлять та що вони очікують від роботи методоб’єднання?

Відповідь

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Щоб визначити нагальні проблеми, з якими стикаються члени методичного об’єднання у своїй роботі, на початку та наприкінці навчального року проведіть анкетування членів методичного об’єднання.

Це дасть змогу оптимально спланувати роботу методичного об’єднання протягом року, адже кожне засідання проходитиме ефективно лише за умови, якщо:

  • питання, винесені на розгляд, цікавлять усіх учасників
  • до підготовки засідання залучено якомога більше учасників методичного об’єднання
  • створено творчі групи, які спільно шукають шляхи розв’язання проблеми
  • застосовуються інтерактивні форми та методи роботи з педагогами.

Як визначити очікування педагогів щодо роботи методичного об’єднанняСкачайте анкету «Визначення очікувань членів методичного об’єднання»

Центральна частина статичний блок 3

Статті за темою

Усі статті за темою

SWOT-аналіз у плануванні методичної роботи

Відсутність плану — це план до провалу. Для перспективного планування різних напрямів діяльності закладу освіти, зокрема й методичної роботи, використовуйте метод SWOT-аналіз
24398

Як вести ділове спілкування у месенджерах

Viber, WhatsApp, Facebook Messenger — месенджери — нині використовують не лише для особистого спілкування. З їх допомогою вирішують і робочі питання. Дізнайтеся, як використовувати ефективно.
7343

Який він – сучасний керівник закладу освіти?

Креативний, самодостатній, розуміє як створити комфортний освітній простір у закладі, реалізовує успішні ідеї щодо покращення якості освіти, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів. Впізнаєте себе? Тоді ви ідеально підходите на посаду керівника. Та це ще не всі характеристики. Детальніше - у публікації.
22468

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
18991