Щоб визначити нагальні проблеми, з якими стикаються члени методичного об’єднання у своїй роботі, на початку та наприкінці навчального року проведіть анкетування членів методичного об’єднання.
Це дасть змогу оптимально спланувати роботу методичного об’єднання протягом року, адже кожне засідання проходитиме ефективно лише за умови, якщо:
питання, винесені на розгляд, цікавлять усіх учасників
до підготовки засідання залучено якомога більше учасників методичного об’єднання
створено творчі групи, які спільно шукають шляхи розв’язання проблеми
застосовуються інтерактивні форми та методи роботи з педагогами.
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Як інтегрувати зміст освіти, формувати у дітей цілісне світобачення та здатність побачити взаємозв’язки між людиною і світом речей, природи, культури? Один із шляхів — інтегровані заняття. Досвід показує, що інтегрований підхід успішно може застосовуватися щоденно. Тож цей матеріал — про інтегровані заняття.
Із статті дізнаєтеся: як сортувати справи не за часом, а «за розміром»; які чотири методи тайм-менеджменту ефективні у плануванні справ; як за допомогою піраміди відсікати зайве, щоб зосередитися на важливих справах; як отримати задоволення від виконання складних завдань
Які інноваційні педагогічні технології застосовувати в дитсадку та з чого почати впровадження. Суть поняття «освітні інновації», переліки інноваційних технологій та приклад засідання творчої групи. Презентація «Інноваційні технології в ДНЗ».