Із статті дізнаєтеся: як сортувати справи не за часом, а «за розміром»; які чотири методи тайм-менеджменту ефективні у плануванні справ; як за допомогою піраміди відсікати зайве, щоб зосередитися на важливих справах; як отримати задоволення від виконання складних завдань
Роль мотиваційного листа не варто применшувати. Якщо кілька абітурієнтів матимуть однакові бали, то приймальна комісія віддасть перевагу тому з них, хто більше мотивований. А такий висновок члени комісії зроблять на основі мотиваційного листа.
Універсального рецепту, як побудувати день, щоб і робочі, і особисті справи встигнути виконати, немає. Але ж у вас точно є знайомі керівники, які якось із ними справляються. Прочитайте цю статтю і дізналися чотири секрети, як встигати виконувати робочі та особисті завдання і залишатися в ресурсному стані.
Чимало закладів не мають сайтів, а ті, які мають, не розвивають їх. Щоб не потрапити у списки ні перших, ні других ― скористайтеся рекомендаціями зі статті
З чого ж почати організацію підвищення кваліфікації педагогів? Із планування! «Абракадабри» не буде, бо етапів планування всього два, як і документів, які маєте оформити. Які саме? Про це у статті
Профспілка підтримує законопроєкт про відновлення трудових прав педагогів-пенсіонерів