Моє-твоє-наше

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Аби в майбутньому вміти легко порозумітися з оточенням і щасливо жити та працювати в суспільстві, кожна дитина має змалку засвоїти поняття «моє», «твоє», «наше». Комплекс матеріалів для проживання з дошкільниками однойменної теми — у шостому числі журналу «Методична скарбничка вихователя»

Дошкільникам притаманно привласнювати чужі речі, зокрема іграшки. Утім фахівці кажуть, що це пов’язано з віковими особливостями розвитку дітей і що таку «жадібність» вони переростуть. Утім розрізняти поняття «моє», «твоє», «наше» у ширшому аспекті, зокрема ставленні до суспільних і природних цінностей, ми маємо навчити дошкільників. Це основне завдання теми «Моє-твоє-наше». Змістові напрями опрацювання теми та рекомендовані способи та засоби взаємодії дітей із дорослими й між собою — у вступній статті цього числа.

Для проживання теми розроблено, зокрема, такі матеріали: ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, її змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні та плани-конспекти інтегрованих занять. А дидактичні матеріали подано на картках картотеки.

Майстер-класи з виготовлення яскравого мила-желе та чарівних прикрас — браслета та намиста, матеріали для аудиту та ілюстрація до української народної казки «Коза-Дереза» — на кольорових сторінках червневого числа журналу.

Основою для літературного проекту обрали українську народну казку «Коза-Дереза», яка сприяє вихованню в дошкільників доброзичливості, толерантності, чесності, відповідальності та водночас навчає ретельно обирати собі друзів. Під час реалізації літературного проекту в пригоді педагогам стануть його змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти та дидактичні матеріали, подані на картках картотеки.

Тема числа містить також потужний виховний потенціал. Тож важливо зупинитися на тих можливостях, які вона дає для особистісного розвитку дитини, зокрема формування базових особистісних якостей дітей — відповідальності, самостійності, розсудливості, терпимості, доброзичливості та чуйності.

Докладніше про все це, а також сценарій спортивно-музичної розваги для старших дошкільників — у червневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2742

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1700

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107415

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4109

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді