Дошкільникам притаманно привласнювати чужі речі, зокрема іграшки. Утім фахівці кажуть, що це пов’язано з віковими особливостями розвитку дітей і що таку «жадібність» вони переростуть. Утім розрізняти поняття «моє», «твоє», «наше» у ширшому аспекті, зокрема ставленні до суспільних і природних цінностей, ми маємо навчити дошкільників. Це основне завдання теми «Моє-твоє-наше». Змістові напрями опрацювання теми та рекомендовані способи та засоби взаємодії дітей із дорослими й між собою — у вступній статті цього числа.
Для проживання теми розроблено, зокрема, такі матеріали: ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, її змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні та плани-конспекти інтегрованих занять. А дидактичні матеріали подано на картках картотеки.
Майстер-класи з виготовлення яскравого мила-желе та чарівних прикрас — браслета та намиста, матеріали для аудиту та ілюстрація до української народної казки «Коза-Дереза» — на кольорових сторінках червневого числа журналу.
Основою для літературного проекту обрали українську народну казку «Коза-Дереза», яка сприяє вихованню в дошкільників доброзичливості, толерантності, чесності, відповідальності та водночас навчає ретельно обирати собі друзів. Під час реалізації літературного проекту в пригоді педагогам стануть його змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти та дидактичні матеріали, подані на картках картотеки.
Тема числа містить також потужний виховний потенціал. Тож важливо зупинитися на тих можливостях, які вона дає для особистісного розвитку дитини, зокрема формування базових особистісних якостей дітей — відповідальності, самостійності, розсудливості, терпимості, доброзичливості та чуйності.
Докладніше про все це, а також сценарій спортивно-музичної розваги для старших дошкільників — у червневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».