До уроків на youtube-каналі МОН додаватимуть субтитри. На сайті МОН запрацював розділ, де зібрана вся інформація про школу
Розклад уроків школи онлайн: 3-й тиждень
Переваги дистанційного навчання: інфографіка для учнів
Сьогодні, 21 квітня 2020 року, стартує 3-й тиждень Всеукраїнської школи онлайн.
Уроки на YouTube-калані МОН поступово ставатимуть інклюзивнішими. Уже цього тижня до уроків, що вже вийшли раніше, поступово додаватимуть субтитри. Надалі з невеликою затримкою субтитри додаватимуться до нещодавно опублікованих уроків.
Цей крок дозволить більшій кількості дітей отримати доступ до навчання завдяки Всеукраїнській школі онлайн. Такий підхід відповідає основній меті проєкту – створити для кожного українського учня, незалежно від обставин, доступ до знань.
На сайті МОН з цього тижня також відкрито окремий розділ, де зібрана вся інформація про Всеукраїнську школу онлайн. Відкрити сторінку можна за посиланням.
Окрім базової інформації, під розділом будуть підтягуватися всі новини про школу онлайн, оприлюднені на сайті МОН. Це допоможе користувачам чітко отримати потрібну інформацію, не витрачаючи час на пошук.
Джерело: МОН
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця.
У наш час вчителям часто доводиться проводити заняття у дистанційному форматі. Підготували кілька порад, які допоможуть підвищити успішність та покращити якість занять
Дистанційне навчання поєднано з навчанням офлайн. Більшість учнів уже звикли, але у декого такий режим й досі викликає труднощі. Як заспокоїти дітей і допомогти їм не закинути вдома навчання. Особливості навчання вдома залежно від віку та психологічного типу дітей
Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
Виховати школярів із високим творчим потенціалом — завдання педагога. В майбутньому такі школярі здатні приймати рішення, генерувати нові ідеї, знаходити вихід в мінливих, не завжди комфортних обставинах. Дізнайтеся, як за допомогою інноваційних технологій, виховувати в учнів творчі здібності