Служба освітнього омбудсмена наголосила: «Система освіти працює насамперед для здобувачів освіти. <...> Для всіх нас важливо:
- знати, чи забезпечується право учнів на освіту під час карантину, яким чином та наскільки ефективно реалізується це право;
- дослідити ситуацію з організацією дистанційного навчання;
- з’ясувати проблеми, які виникли у батьків та дітей;
- дізнатися думку батьків щодо дистанційного навчання.
Саме тому Служба освітнього омбудсмена з 8 по 13 квітня провела онлайн-опитування батьків дітей, які навчаються у закладах загальної середньої освіти».
Опитування не є репрезентативним у сенсі соціологічного наукового дослідження. Це орієнтовна модель проблем, з якими учні та їхні батьки зіткнулися під час карантину.
Служба освітнього омбудсмена пропонує закладам загальної середньої освіти проводити такі опитування для батьків учнів, щоб дізнатися, з якими проблемами під час дистанційного навчання зіткнулися учні та батьки в конкретній школі і працювати над їх усуненням.
Джерело: Служба освітнього омбудсмена