Утворено робочу групу МОН з питань розвитку соціальної згуртованості

Теми:
При Міністерстві освіти і науки України утворено робочу групу з питань розвитку соціальної згуртованості суб’єктів освітнього простору. Про це йдеться в наказі від 05.08.2016 № 951.

Очолює робочу групу заступник Міністра Павло Хобзей. Окрім працівників МОН та державних і комунальних освітніх установ, до складу робочої групи увійшли представники громадських організацій.

Згідно з планом заходів робоча група у вересні-жовтні 2016 року, зокрема:

  • розробить стратегію та концепцію розвитку соціальної згуртованості суб’єктів освітнього простору
  • визначить перелік загальноосвітніх навчальних закладів для участі в проекті
  • проведе конкурсний відбір педагогів для участі в пілотному проекті для десяти областей України «Через навчальні заклади до громади: миротворча освіта для раннього попередження конфліктів»

Наприкінці 2016 року очікують розробити пропозиції та рекомендації щодо нормативно-правового забезпечення регулювання питань, пов’язаних зі співпрацею громадських об’єднань, батьківських громад і педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних закладів.

У межах реалізації плану заходів передбачають провести:

  • майстер-класи, семінари, вебінари, тренінги, інтервізії, лекторії, практикуми з питань соціальної згуртованості та відповідального батьківства
  • проекти «Клуб татусів», «Підготовка пар до одруження», «Створення сприятливого емоційного середовища у родині».

Задля підбиття підсумків у 2017 році заплановано такі заходи, як:

  • науково-практична конференція з питань соціальної згуртованості та відповідального батьківства (травень)
  • підсумковий форум з відповідального батьківства та співпраці педагогів і батьків щодо створення дружнього до дитини соціального середовища (травень-червень)
  • міжрегіональна конференція про роботу педагогів з батьками з презентацією найліпших практик (червень).

Нагадаємо, засідання міжсекторальної робочої групи з питань розвитку соціальної згуртованості субʼєктів освітнього простору ініціював Інститут модернізації змісту освіти.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9715

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31357

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20650

Загартування дітей в дитячому садку

Загартування дітей дошкільного віку вимагає обережного підходу й відповідального ставлення. Під час гартувальних процедур дотримуйтеся загальних принципів
10865

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді