У Міністерстві освіти і науки підписано лист № 1/9-457 «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань безпеки під час навчання з плавання в басейнах загальноосвітніх навчальних закладів».
Оприлюднено лист від 26 червня 2013 року № 1/9-457 «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань безпеки під час навчання з плавання в басейнах загальноосвітніх навчальних закладів».
Документ направлено Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим, департаментам освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрації та Інститутам післядипломної освіти.
У додатку до листа містяться матеріали щодо збереження безпеки під час проведення уроків плавання, що включають основні вимоги до влаштування плавальних басейнів у навчальному закладі, якості води та основних правил проведення занять у плавальному басейні.
«Ці вимоги поширюються на басейни загальноосвітніх навчальних закладів (далі — навчальний заклад) незалежно від підпорядкування та форми власності, а також можуть бути використані під час навчання з плавання в басейнах іншого підпорядкування», — зазначено у додатку.
Ознайомитися з документом можете за посиланням.
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання