Вийшов грудневий номер журналу «Заступник директора школи»

У грудневому числі журналу «Заступник директора школи» читачі дізнаються, як навчальний заклад може стати осередком сталого розвитку громади, як навчити учнів бути ощадливими, берегти власне здоров’я та здоров’я оточення, цінувати стосунки з ним та берегти природні ресурси

Сталий розвиток, екологічний слід, оптимальне використання ресурсів — ці поняття все міцніше закріплюються в нашому житті. Усе більше людей усвідомлюють, що ми — істоти розумні, тож маємо навіть у дрібних своїх діях піклуватися про Землю та її ресурси. Саме цей принцип покладено в основу міжнародного проекту «Освіта для сталого розвитку», до якого долучилися чимало навчальних закладів. Тож у грудневому числі журналу «Заступник директора школи» читачі дізнаються, як навчальний заклад може стати осередком сталого розвитку громади, як навчити учнів бути ощадливими, берегти власне здоров’я та здоров’я оточення, цінувати стосунки з ним та берегти природні ресурси.

Для педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів будуть корисні публікації, що висвітлюють досвід реалізації проекту «Енергоефективна школа», до якого долучилися не лише учні та вчителі, а й батьки. Про те, як залучити батьків учнів до цієї важливої роботи, зробити їх однодумцями та здійснити спільний проект, — на шпальтах цього числа журналу.

Також у грудневому числі журналу розповідається про те, як провести бінарний урок-квест, взяти участь у міжнародній програмі FIRST LEGO, підготуватися до проведення педагогічної ради тощо.

Одним із подарунків читачам є новина про те, що Уряд уніс зміни до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117, і нині бюджетні установи зможуть передплачувати періодичні видання на наступний рік, оплачуючи їх у поточному році.

Безперечно, аби досягти високих результатів у роботі, необхідно дуже багато працювати. На думку редакції журналу «Заступник директора школи», публікації цього числа журналу надихнуть читачів на плідну діяльність, стимулюватимуть їх генерувати креативні ідеї та допоможуть зорієнтуватися у виборі стратегії розвитку навчального закладу. 

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230316

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4303

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді