Набрав чинності наказ МОН про створення Банку інтелектуальних досягнень дітей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

4 жовтня 2013 року набрав чинності наказ Міністерства освіти і науки України про затвердження Положення про Банк інтелектуальних досягнень дітей, спрямований на стимулювання до творчої праці інтелектуально обдарованої учнівської молоді.

4 жовтня 2013 року набрав чинності наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про Банк інтелектуальних досягнень дітей та Положення про Експертну раду для визначення найкращих інтелектуальних досягнень дітей» від 27.08.2013 № 1236.

Банк інтелектуальних досягнень дітей (далі — Банк) створюється для підтримки та стимулювання до творчої праці обдарованих дітей, сприяння їхньої самореалізації в сучасному суспільстві.

Банк функціонуватиме у вигляді електронної картотеки для обліку, накопичення та збереження інформації про досягнення дітей, які запатентували свої винаходи та є переможцями Міжнародних і фінальних етапів Всеукраїнських олімпіад, конкурсів, турнірів та конкурсів-захистів у Малій академії наук України.

Передбачається, що протягом навчального року загальноосвітні навчальні заклади подаватимуть до відділів управлінь освітою місцевих держадміністрацій відомості про інтелектуальні досягнення дітей.

Накопиченням, систематизацією та збереженням поданої інформації опікуватимуться фахівці Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН.

Також міністерство затвердило Положення про Експертну раду для визначення найкращих інтелектуальних досягнень дітей.

Згідно з документом щороку буде формуватися рада, що забезпечить єдність вимог, об’єктивність та повноту оцінки інтелектуальних досягнень обдарованих дітей України. До її складу ввійдуть представники Національної академії наук України, національних галузевих академій наук та відомі фахівці в галузі спеціальних наук, педагогіки та психології.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11536

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275526

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22094

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264540

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді