Набрав чинності наказ МОН про створення Банку інтелектуальних досягнень дітей

4 жовтня 2013 року набрав чинності наказ Міністерства освіти і науки України про затвердження Положення про Банк інтелектуальних досягнень дітей, спрямований на стимулювання до творчої праці інтелектуально обдарованої учнівської молоді.

4 жовтня 2013 року набрав чинності наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про Банк інтелектуальних досягнень дітей та Положення про Експертну раду для визначення найкращих інтелектуальних досягнень дітей» від 27.08.2013 № 1236.

Банк інтелектуальних досягнень дітей (далі — Банк) створюється для підтримки та стимулювання до творчої праці обдарованих дітей, сприяння їхньої самореалізації в сучасному суспільстві.

Банк функціонуватиме у вигляді електронної картотеки для обліку, накопичення та збереження інформації про досягнення дітей, які запатентували свої винаходи та є переможцями Міжнародних і фінальних етапів Всеукраїнських олімпіад, конкурсів, турнірів та конкурсів-захистів у Малій академії наук України.

Передбачається, що протягом навчального року загальноосвітні навчальні заклади подаватимуть до відділів управлінь освітою місцевих держадміністрацій відомості про інтелектуальні досягнення дітей.

Накопиченням, систематизацією та збереженням поданої інформації опікуватимуться фахівці Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН.

Також міністерство затвердило Положення про Експертну раду для визначення найкращих інтелектуальних досягнень дітей.

Згідно з документом щороку буде формуватися рада, що забезпечить єдність вимог, об’єктивність та повноту оцінки інтелектуальних досягнень обдарованих дітей України. До її складу ввійдуть представники Національної академії наук України, національних галузевих академій наук та відомі фахівці в галузі спеціальних наук, педагогіки та психології.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230506

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді