Як відомо, для того щоб запобігти хворобам, чимало навчальних закладів послідовно впроваджують здоров’язбережувальні технології. Та в чому полягає успішне впровадження таких технологій? У тематичному випуску журналу «Заступник директора школи» ви маєте змогу ознайомитися з корисними публікаціями, які допоможуть педагогу сформувати в учнів ціннісне ставлення до здоров’я.
У червневому випуску журналу «Заступник директора школи» опубліковано роботи переможців та лауреатів конкурсу «Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес», який було проведено напрямом «Експертус Освіта» минулого року. Ви маєте можливість ознайомитися з досвідом колег, які ретельно добирають оздоровчі і терапевтичні технології, а потім поступово впроваджують їх у своїй діяльності.
Заступнику директора школи стануть у пригоді публікації, в яких висвітлено, як мотивувати учнів до збереження здоров’я, формувати їхні здоров’язбережувальні компетенції. На шпальтах журналу подано комплекси вправ, що сприяють здоров’язбереженню учнів, наведено перелік методик для вивчення їхнього фізичного і психічного станів. Також ви дізнаєтеся, які вітаміни, макро- та мікроелементи, мінерали та природні компоненти необхідні для здоров’я дітей.
Скориставшись запропонованою комплексною програмою розвитку навчального закладу як школи сприяння здоров’ю, ви матимете змогу вдосконалити процес здоров’язбереження своїх учнів, системно підійти до формування в них культури здоров’я.
Вас неодмінно зацікавить досвід педагогів, які налагодили послідовну роботу щодо впровадження здоров’язбережувальних технологій із дошкільним навчальним закладом. Така наступність у здоров’язбереженні може стати запорукою міцного здоров’я дітей упродовж усіх років навчання і виховання.
Окрім цього, ви дізнаєтеся, що покласти в аптечку дитини, яка збирається у подорож, яким має бути її раціон, як надати першу долікарську допомогу тощо. Наші експерти проконсультують щодо права на додаткову відпустку та компенсацію за невикористану.