Дистанційний навчальний курс «Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні»

Візьміть участь у дистанційному курсі про використання інтелектуальних карт — дізнайтеся, як навести лад у думках і роботі

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Для кого курс

Курс «Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні» розроблено спеціально для:

  • вихователів-методистів
  • інших педагогів
  • психологів системи освіти
  • керівників закладів дошкільної освіти.

Він ознайомить з універсальною технологією, що допоможе впорядкувати свою професійну діяльність, навчить використовувати власний інтелектуальний потенціал в освітній та самоосвітній діяльності.

інтелект-карти в освіті

Курс спрямований на:

  • оптимізацію освітнього процесу та управлінської діяльності;
  • розвиток інтелектуального та творчого потенціалу педагогів та дітей.

Під час проходження курсу:

дізнаєтеся про:

  • концептуальні положення розвитку ефективного мислення на основі інтелектуальних карт
  • правила та особливості побудови інтелектуальних карт
  • можливості застосування інтелектуальних карт в освітньому процесі закладу дошкільної освіти, в самоосвітній діяльності педагога та в управлінській діяльності керівника закладу й вихователя-методиста.

навчитеся:

  • складати інтелектуальні карти з визначенням понятійного поля окремих тем
  • планувати власну освітню діяльність з використанням інтелектуальних карт.

зможете:

  • застосовувати інтелектуальні карти як схеми візуалізації певної інформації та як спосіб відображення процесу системного мислення у структурно-логічних схемах радіальної організації
  • визначати за допомогою інтелектуальних карт змістове та понятійне поле при плануванні освітнього процесу
  • організовувати пізнавальну діяльність дітей, застосовуючи інтелектуальні карти як метод інтегрованого навчання
  • застосовувати інтелектуальні карти у власній самоосвітній та професійній діяльності.

Автор курсу — Інна Кіндрат, старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Рівненського ОІППО, вихователь-методист Рівненського навчально-виховного комплексу № 1, кандидат педагогічних наук.

Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагогаНавіщо інтелектуальні карти в освіті?

Навчально-тематичний план

Курс розрахований на 36 годин і передбачає вивчення 6 тем упродовж 8 місяців. Після опрацювання кожної теми слухачі мають змогу перевірити, наскільки міцними є їхні знання. Для цього вони виконують практичні та тестові завдання для самодіагностики. По завершенні курсу слухачі виконують контрольну роботу, за результатами якої отримують сертифікат.

Тема

Форми та засоби навчання

Кількість годин

Число журналу

1

Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія

Лекція

Презентація

6

4

2

Інтелектуальна карта як засіб символізації та систематизації інформації.

Правила складання інтелектуальної карти

Лекція

Ілюстративні матеріали

Практичне завдання

4

5

3

Використання технології складання інтелектуальних карт у плануванні освітнього процесу:

  • особливості блочно-тематичного планування освітнього процесу на засадах інтеграції
  • інтелектуальна карта як спосіб і засіб перспективного планування

Лекція з елементами практикуму

Слайд-презентація

6

6

4

Організація інтелектуальної та мовленнєвої діяльності дітей на основі складання інтелектуальних карт

Практичне заняття з елементами тренінгу

4

8

5

Використання інтелектуальних карт у методичній та управлінській діяльності

Лекція

Практичні матеріали

6

9

6

Інтелектуальні карти як засіб самоосвітньої діяльності педагога

Лекція

Ілюстрації

Практичне завдання

4

10

Підсумковий контроль

Контрольна робота

Тест

6

11

Усього годин

36

Умови навчання

Вихователь-методист чи інший педагог закладу дошкільної освіти, який вирішив скористатися пропозицією журналу й підвищити кваліфікацію за допомогою дистанційного навчального курсу «Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні», має:

  • стати річним передплатником журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» або комплекту «Зразковий дошкільний заклад»
  • заповнити всі поля реєстраційної форми слухача курсу та разом із копією квитанції про річну передплату журналу надіслати її на електронну адресу metodyst@Експертус.com.ua до 31 травня 2018 року
  • ретельно вивчити матеріали кожної теми, які протягом року будуть опубліковані в журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу»
  • виконати практичні завдання та підсумкову контрольну роботу у визначені терміни.

Оцінює виконані контрольні роботи автор курсу. Редакція є лише інформаційним посередником між автором курсу та слухачами. Практичні завдання та контрольну роботу оцінюють за системою «зараховано/не зараховано».

Підсумкову контрольну роботу кожного слухача оцінюють лише за умови, якщо він виконав поточні практичні завдання.

На підтвердження успішного навчання за вказаним курсом слухач отримує електронний сертифікат, у якому будуть зазначені такі дані:

  • загальна кількість годин курсу відповідно до навчального плану
  • реквізити редакції журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»
  • інформація про автора курсу.

Обравши дистанційну форму навчання, ви матимете змогу, не порушуючи звичного ритму життя, навчатися у зручний для вас час, зростати особистісно і професійно. Тож поспішайте долучитися до пропонованого курсу.

Про автора курсу «Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні»

Над проблемою управління освітнім процесом у закладі дошкільної освіти на засадах інтеграції автор дистанційного курсу Інна Кіндрат працює вже багато років. Вона автор більш як 60 наукових та методичних публікацій з актуальних проблем дошкільної освіти, що розкривають питання:

  • упровадження в освітній процес засад інтеграції;
  • блочно-тематичне планування освітнього процесу за принципом методичного конструктора;
  • використання інтелектуальних карт у різних аспектах освітньої діяльності.

Вона читає лекції для педагогів та веде просвітницьку роботу з батьками дошкільників. Упродовж 2012-2017 років Інна Кіндрат — обласний координатор дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня на тему «Формування світогляду дошкільників засобами художнього слова в інтегрованому просторі ДНЗ», яка здійснювалась під науковим керівництвом доктора педагогічних наук Наталії Гавриш.

Інна Кіндрат — співавтор навчально-методичних посібників «Пізнаємо світ разом. Методичний конструктор» та «Розумне виховання сучасних дошкільнят». Постійний автор та член експертної ради спеціалізованого журналу «Методична скарбничка вихователя».

Також Інна Кіндрат входить до складу авторської групи з розробки навчально-методичного забезпечення до оновленої програми «Впевнений старт» для дітей старшого дошкільного віку.

Нагороджена нагрудним знаком «Відмінник освіти України».

Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагогаЗаповніть реєстраційну форму слухача курсу

Зауважте!

Е-журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу» можна читати безплатно 3 дні, взявши демо-доступ

Взяти демо-доступ до журналу і читати безплатно 3 дні



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді