Логіко-математичні ігри для дітей різних вікових груп
Назва | Мета | Хід гри |
Логіко-математична вправа «Місто»
|
| Вихователь пропонує дітям створити математичне місто, у якому мешкатимуть геометричні фігури. Діти обирають один зі способів групування будинків: за кольором, за розміром — вулиці великих, маленьких і середніх фігур; за формою — квадратна, кругла, трикутна, прямокутна вулиці. На будинки наклеюють папірці з номерами і відповідно до них розміщують будинки на вулицях. Відтак розселяють мешканців. Можна за допомогою символів намалювати «адресу» певного будинку. Наприклад, круглий червоний маленький будинок, аби мешканці міста могли ходити одне до одного в гості |
Логіко-математична вправа «Зима — це добре чи погано?»
|
| Вихователь озвучує твердження про зиму, скажімо: «Добре, що багато снігу», — а діти мають підібрати факти, що доводять це твердження (так, бо можна ліпити сніжки, снігову бабу; сніг захищає рослини від морозу; можна кататися на санках, лижах, ковзанах; сніг зігріває землю, зволожує її). Відтак вихователь озвучує протилежне твердження: «Погано, що багато снігу». Обґрунтування цього твердження дітьми можуть бути такими: якщо багато снігу, важко ходити; диким тваринам та птахам складно знаходити під снігом їжу; мокрий сніг псує взуття, можна промочити ноги тощо |
Логіко-математична вправа «Віршовані задачі»
|
| Діти відгадують загадки: 1. В’яже бабуся-лисиця
2. Мчать на санчатах
3. Ось сніжинка і ялинка,
4. Горобець і три синиці
5. На сніжку біля хати |
Логіко-математична вправа «Чарівна павутина»
|
| Вихователь: «У казковому лісі живе Павук, який плете свою Чарівну Павутину. Ми можемо сплести на цій павутині свої фігури, якщо з’єднаємо точки за кодом (шифром). Потрібно пам’ятати, що відлік починається від центру «павутини», а кожна з ліній має своє «ім’я» (буква)». Діти отримують аркуші із зображеною схемою та код руху, а відтак знаходять на «павутині» відповідні точки і з’єднують їх по порядку. Наприклад: А2 – У4 – О2 – В4 – Ж2 – К4 – М2 – С4 – А2. На одній «павутині» можна виконати два завдання різними кольорами.
|
Інтегровані заняття