Перелік публікацій журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» у 2017 році

Усі публікації журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» за 2017 рік

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

ПРО ВАЖЛИВЕ

Нерянова Світлана. Зміни у педагогічному навантаженні практичного психолога. 11, 4

НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Розв’язання фахових проблем: ретроспективний огляд. 8, 4; 9, 6; 10, 4; 11, 7; 12, 4

Гурковська Тетяна, Ригель Олеся. Тонкощі спілкування: сприяємо розвитку дитини. 7, 4

Карабаєва Iрина. Вести дорогою добра: соціально значущі моральні цінності старших дошкільників. 6, 4

Ладивір Світлана. Аби дитинство було щасливим. 5, 4

Мунтян Вікторія. Гендерна соціалізація дошкільників. 3, 4

Піроженко Тамара. Як зберегти субкультуру дитинства. 11, 9

Сахно Олена. Вивчаємо іноземну мову безпечно. 10, 6

Терещенко Людмила. Психологічна інформація як по нотах. 12, 6

Федорчук Олена. Чи уміємо ми спілкуватися з дитиною? 9, 8

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА

Інформаційний стенд: місія виконана? Чек-ліст. 12, 36

На гостину до психолога. Макет стенда для батьків. 12, 38

Психологічна служба — для вас, колеги. Макет стенда для працівників. 12, 39

Денисенко Олександр. Номенклатура справ: що потрібно знати практичному психологу. 4, 15

Дроботюк Світлана, Тесленко Олена. Iз рук в руки: новий зміст старих форм роботи з батьками. 10, 18

Олексенко Світлана. Аналітичний звіт практичного психолога за навчальний рік. 4, 10

Поділова Олеся. У дитячий садок — із радістю. 8, 24

Ригель Олеся. Інформаційний стенд: крок за кроком. 12, 30

Ригель Олеся. Організовуємо професійну діяльність у літній період. 5, 12

Сахно Олена. Організовуємо супровід педагогів. 8, 19

Урус Наталя. Організовуємо роботу за трансдисциплінарною моделлю. 7, 9

ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ

Алєксєєнко Катерина, Гурковська Тетяна. Статзвіт без калькулятора. 4, 4

ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА

Гордашевська Олена. Вивчення особливостей гендерного розвитку дітей дошкільного віку. 3, 21

Гулько Юлія. Пісок як інструмент діагностики процесів розуміння. 6, 28

Мойзріст Олена. Визначаємо своєрідність вольового розвитку дитини. 6, 23

Мойзріст Олена. Визначаємо своєрідність емоційного розвитку дитини. 4, 34

Мойзріст Олена. Вивчаємо особливості емоційного стану дитини. 9, 15

Палій Анатолій, Палій Руслана. Вивчаємо особливості мовлення дітей. 1, 34

Палій Анатолій, Палій Руслана. Вивчаємо особливості самосвідомості дошкільників. 6, 14

Палій Анатолій, Палій Руслана. Вивчаємо особливості уваги дітей дошкільного віку. 4, 22

Палій Анатолій, Палій Руслана. Діагностика розвитку уяви дітей. 2, 17

Сахно Олена. Інформаційні потреби педагогів. 12, 24

Фортунатова Марина. Система діагностичної роботи в групі дітей раннього віку. 7, 17

КОРЕКЦІЙНА І РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА

Гордашевська Олена. Пальчикові ігри в арсеналі практичного психолога. 10, 12

Гулько Юлія. Розвиток процесів розуміння у дошкільників під час діяльності з піском. 1, 16

Заброцька Ірина. Сенсорний розвиток: забезпечуємо системність та індивідуальну спрямованість. 7, 36

Кащук Яна. Як перемогти Бабая. 5, 49

Ланько Анжеліка. Розвиток первинних форм самосвідомості. 7, 26

Четверікова Наталя. Аби дезадаптація не завадила успішному шкільному старту. 2, 25

КОНСУЛЬТАЦІЯ

Кесьян Тетяна. Перевтома: з’ясовуємо причини й наслідки. 4, 48

Кесьян Тетяна. У мандрівку з дитиною. 5, 19

Литвин Інна. На порозі першого класу: працюємо з батьками. 11, 22

Романюк Марина. Особливості розвитку вольової сфери дітей дошкільного віку. 5, 24

Романюк Марина. Особливості розвитку емоційної сфери дітей. 4, 43

Романюк Марина. Психічні функції дітей дошкільного віку: мислення. 1, 24

Романюк Марина. Психічні функції дітей дошкільного віку: мовлення. 1, 30

Романюк Марина. Психічні функції дітей дошкільного віку: увага. 3, 32

Романюк Марина. Психічні функції дітей дошкільного віку: уява. 2, 13

Романюк Марина. Розвиток особистісної сфери дошкільника. 6, 10

Філімошкіна Наталія. Навіщо дітям потрібен режим дня? 10, 26

ПСИХОЛОГІЧНА ПРОСВІТА

Кляпець Ольга. Дошкільник, девайс і психологічний розвиток. 11, 28

Литвин Інна. Готуємо батьків до вступної бесіди в школі. 2, 42

Олексенко Світлана. Дівчатка та хлопчики: психологія виховання. 3, 13

Паренюк Людмила. Просвітницька робота як основа психологічного супроводу розвитку дітей. 7, 45

Ригель Олеся. Говоримо з дитиною про її тяжке захворювання. 10, 37

Савченко Юрій. Захистити дитину від інформаційної навали: місія можлива. 11, 35

Соловйова Людмила. Забезпечуємо благополуччя дитини, або Усі ми прагнемо любові. 8, 6

Федорчук Олена. «Ласково просимо до школи!», або Безвідповідальним батькам вхід заборонено. 2, 34

Філімошкіна Наталія. Дезадаптація новачка — проблема чи крок до змін? 9, 23

ПСИХОПРОФІЛАКТИКА

Що робити, аби дитина не боялася медичних процедур. Буклет. 12, 44

Як спілкуватися з дитиною, якщо вона опирається медичним процедурам. Інфографіка. 12, 46

Кучерява Наталія. Психологічний супровід молодого спеціаліста. 1, 42

Тюрютікова Ірина. Не такий страшний вовк, яким його малюють, або Як навчити дитину не боятися медичних процедур. 12, 40

ПРОФЕСІЙНЕ ЗРОСТАННЯ

Батьківські збори коротко про головне. 12, 15

Вимоги до проведення спостереження. Пам’ятка для практичного психолога. 8, 18

Підготовка та проведення батьківських зборів: чек лист. 12, 18

Правила проведення психодіагностичного обстеження дитини дошкільного віку. Пам’ятка для практичного психолога. 8, 17

Уникаємо типових помилок під час батьківських зборів. 12, 17

Якщо батьківські збори ініціює практичний психолог: чек ліст для підготовки та проведення. 12, 18

Голощапова Олена, Литвин Інна. «Снуємо павутинку», аби активізувати батьків. 12, 12

Гріньова Ольга. Iгри з піском у роботі з дошкільниками. 1, 9

Гурковська Тетяна, Ригель Олеся. Молодий спеціаліст: тонкощі початкового етапу роботи. 8, 11

Ладивір Світлана. Майбутній першокласник: спостерігаємо, аналізуємо, допомагаємо. 11, 12

Ладивір Світлана. Орієнтовна схема спостереження за дитиною під час регламентованої діяльності. 11, 21

Ладивір Світлана. Орієнтовна схема спостереження за самостійними творчими сюжетно-рольовими іграми старших дошкільників. 11, 20

Мойзріст Олена. Конфіденційна інформація: як відмовити колегам. 12, 20

Фоменко Марина. Здоров’я між рядків, або Що повідає графологічний аналіз. 9, 36

Шрамко Олена. Онкохвора дитина: 6 запитань, щоб побудувати діалог з батьками. 10, 32

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Терещенко Людмила. Діагностика невротичних розладів особистості дитини. 8, 38

Терещенко Людмила. Запобігання виникненню невротичних розладів у дітей: психологічні аспекти. 10, 42

Терещенко Людмила. Контрольна робота до теми. 10, 49

Терещенко Людмила. Корекція невротичних розладів особистості дошкільників. 9, 41

Терещенко Людмила. Навчаємося дистанційно: невротичні розлади дітей дошкільного віку. 1, 4

Терещенко Людмила. Невротичні розлади дошкільників у контексті сімейного та суспільного виховання. 6, 35

Терещенко Людмила. Невротичні розлади особистості дитини з погляду сучасної педагогічної психології. 3, 36

Терещенко Людмила. Особливості прояву дитячих невротичних розладів. 5, 40

Терещенко Людмила. Проблема збереження психічного здоров’я дошкільника. 2, 4

Терещенко Людмила. Самостійна робота до теми. 2, 12;3, 48; 5, 48; 6, 47; 8, 50; 9, 53; 10, 48

Терещенко Людмила. Чинники виникнення невротичних розладів особистості дитини дошкільного віку. 5, 29

ВЗАЄМОДІЯ ЗІ СПЕЦІАЛІСТАМИ

Графкіна Вікторія. Неінтегровані примітивні рефлекси. 11, 39

Графкіна Вікторія. Поведінкові прояви порушення розвитку, або Коли слід звернутися до нейропсихолога. 9, 28

Філімошкіна Наталія. Психосоматичні прояви тривалих сімейних проблем. 11, 48

У ЗАПИСНИК ПСИХОЛОГА

Дитинство як цінність. 5, 11

ГЛОСАРІЙ

Новий закон про освіту — вивчаємо основні терміни та поняття. 11, 5

Графкіна Вікторія. Нейропсихологія: основні поняття. 9, 35

ІНФОРМАЦІЙНИЙ СТЕНД

Батьківська відданість. Пам’ятка для батьків. 8, 36

Проводимо пальчикові ігри. Рекомендації для батьків та педагогів. 10, 52

Профілактика закачування дитини у транспорті. Пам’ятка для батьків. 5, 55

Як спілкуватися з дітьми раннього віку. Пам’ятка для батьків. 8, 37

Кащук Яна. Аби дитина не боялася. 5, 53

Кащук Яна. Профілактика дитячих страхів. 5, 54

Кесьян Тетяна. Як запобігти перевтомі дитини. 4, 51

Кляпець Ольга. Якщо дитина вже «залипла у цифру». Рекомендації для батьків. 11, 51

Кляпець Ольга. Якщо дитина ще «не знайома» з девайсом. Рекомендації для батьків. 11, 50

Ланько Анжеліка. Як побудувати спілкування з дитиною. 7, 55

Паренюк Людмила. Основні правила виховання дітей раннього віку. 7, 54

Паренюк Людмила. Розвиваємо пальчикову моторику. 7, 53

Савченко Юрій. Аби дитина не перетворилася на рекламожера. Пам’ятка для батьків. 11, 52

Терещенко Людмила. Аби умови розвитку дитини були безпечними. Пам’ятка для вихователів. 10, 51

Терещенко Людмила. Прийняти дитину як особистість. Пам’ятка для батьків та вихователів. 10, 50

Терещенко Людмила. Як створити безпечні психологічні умови зростання дитини. Завдання для вихователя. 6, 48

Філімошкіна Наталія. Аби адаптація була легкою. Рекомендації для батьків. 9, 54

РОБОЧА СИТУАЦІЯ

Гурковська Тетяна. Докричатись, або чому діти спілкуються криком. 12, 49

Гурковська Тетяна. Кому й навіщо потрібна абетка?. 2, 48

Гурковська Тетяна. Покарання за непослух: як не нашкодити психічному здоров’ю дитини. 8, 34

Гурковська Тетяна. «Хот-дог» від практичного психолога. 4, 52

Терещенко Людмила. Як навчити дітей не «клювати» себе за промахи. 11, 46

Філімошкіна Наталія. Спільний сон з дитиною: користь чи шкода? 12, 47

ПРОФЕСІЙНИЙ КОНКУРС

Віншуємо переможців конкурсу. 12, 51

Вітаємо переможців конкурсу. 9, 4

Положення про конкурс «Дитина раннього віку: пізнаємо індивідуальність». 2, 49

ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ

Клименко Антоніна. Право практичного психолога, працювати у двох ДНЗ. 6, 49

Клименко Антоніна. Право практичного психолога суміщати професії. 6, 50

Клименко Антоніна. Тривалість відпустки практичного психолога, який працює в комбінованому ДНЗ. 4, 54

Малишева Ольга. Одночасне присвоєння кваліфікаційної категорії та педагогічного звання. 3, 53

Малишева Ольга. Термін подання заяви на позачергову атестацію. 9, 55

Морєва Олена. Відпустка повної тривалості за неповний робочий рік. 6, 53

Морєва Олена. Відпустка практичного психолога за посадою керівника гуртка на умовах роботи з погодинною оплатою. 6, 51

Морєва Олена. Доплата до рівня мінімальної заробітної плати. 3, 51

Морєва Олена. Заробітна плата практичного психолога після збільшення розміру посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду. 2, 54

Морєва Олена. Збільшено ставки заробітної плати: робимо перерахунок. 1, 51

Морєва Олена. Зміни у заробітній платі практичного психолога. 8, 51

Морєва Олена. Не дай себе забути: проста арифметика для практичного психолога. 11, 53

Морєва Олена. Оплата праці практичного психолога за роботу у спеціальних групах. 3, 49

Морєва Олена. Підвищення тарифних розрядів. 3, 52

Морєва Олена. Право практичного психолога працювати керівником гуртка у свій робочий час. 10, 53

Сосновенко Наталія. Додаткові штатні одиниці посади практичного психолога в ДНЗ. 2, 53

Сосновенко Наталія. Картка чи протокол: у якому документі фіксувати результати діагностичного обстеження. 3, 54

Сосновенко Наталія. Кількість штатних одиниць практичного психолога в сільському дошкільному закладі. 2, 52

Примітка

  • перше число — число журналу, у якому розміщено публікацію
  • друге число — номер сторінки.

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді