Картку адаптації дошкільника заповнюють:
- протягом перших двох-трьох тижнів перебування дитини в дитячому садку — щодня
- протягом четвертого-восьмого тижнів — кілька разів на тиждень.
Картка адаптації допомагає простежити особливості поведінки та специфічних реакцій дитини.
Картка адаптації дошкільника
Прізвище, ім’я дитини
Вік
Дата спостереження | Показники адаптації | ||||
Емоційний стан | Комуніка- | Сон | Апетит | ||
Перший | Пн. | ||||
Вт. | |||||
Ср. | |||||
Чт. | |||||
Пт. | |||||
Другий | Пн. | ||||
Вт. | |||||
Ср. | |||||
Чт. | |||||
Пт. | |||||
Третій | Пн. | ||||
Вт. | |||||
Ср. | |||||
Чт. | |||||
Пт. | |||||
Четвертий | |||||
П’ятий | |||||
Шостий | |||||
Сьомий | |||||
Восьмий |
Умовні позначки
Емоційний стан | — має адекватний емоційний стан протягом всього періоду перебування в дошкільному закладі; — плаче під час прощання з батьками, але швидко заспокоюється; — має змінний емоційний стан; — постійно плаче, важко заспокоюється. | |
Комунікабельність | — виявляє цікавість до дітей та працівників групи; — спілкується ситуативно, за потреби просить допомоги; — уникає контакту з дітьми та дорослими. | |
Сон | — засинає швидко, сон міцний; — дозволяє себе заколисати, сон тривалий; — довго засинає, сон нетривалий; — не спить. | |
Апетит | — має добрий апетит; — має нормальний апетит, дозволяє себе нагодувати; — має вибірковий апетит, не дозволяє себе нагодувати; — не їсть. |
За матеріалом Олени Каліман,
практичного психолога ДНЗ № 14, м. Кропивницький,
ж. «Практичний психолог: Дитячий садок»