Морально-етичне виховання: 5 правил для дошкільних закладів

Як психологу закладу дошкільної освіти провести заняття щодо формування морально-етичних цінностей для дошкільників, аби воно не було нав’язливим

Під час проведення таких занять дотримуйтеся кількох правил.

1. Добровільна участь дітей у заняттях

Не залучайте дитину до занять насильно. Створіть умови, щоб дитина сама захотіла брати участь у заняттях. Розпочинайте перше заняття з тими дітьми, хто хоче погратися в нові ігри, однак бажано зробити так, щоб всі діти захотіли взяти участь у них.

2. Безоцінне ставлення до дітей

Не оцінюйте дітей, не вимагайте від них єдино правильної відповіді. Її апріорі не може бути, адже кожна особистість унікальна, кожна по-своєму сприймає навколишній світ. Постійне оцінювання з боку дорослих заважає дітям розслабитися, виразити свої думки та почуття.

3. Зацікавленість дітьми

Діти легко переймають емоції інших, тому щоб зацікавити їх, зацікавтеся спершу самі.

4. Оптимальна тривалість занять

Заняття з дітьми дошкільного віку мають тривати максимум 30 хв. Практичний психолог має стежити за тим, щоб діти не перевтомлювалися. Закінчуйте заняття на радісній та позитивній ноті.

5. Регулярність занять

Проводьте заняття регулярно, один раз на тиждень. Між заняттями (у повсякденні, під час режимних моментів) звертайте увагу дітей не лише на їхні вчинки та емоції, а й на емоції інших. Це сприятиме розвитку уважності до людей, звички замислюватися про себе, що є неодмінною умовою формування особистості.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

За матеріалом Марини Фортунатової,
практичного психолога НВК № 25 «Волошка»,
м. Дніпродзержинськ, Дніпропетровська обл.,
ж. «Практичний психолог: Дитячий садок»

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді