Які інструкції з охорони праці мають бути у дошкільному закладі

19991

Запитання

Як визначають, який перелік інструкцій з охорони праці має бути в дошкільному навчальному закладі, і чим при цьому керуються?

Відповідь

Як написати якісний фандрейзинговий план

Інструкції складають з огляду на Положення про розробку інструкції з охорони праці.

При цьому зважають на кількість робочих місць, де ймовірні шкідливі чи небезпечні умови праці в дошкільному закладі.

Інструкції з охорони праці для посад педагогічних працівників у ДНЗ не передбачають, адже якби умови їхньої роботи були б небезпечними, то у такий дитсадок і дітей допускати не слід. Одначе питання з ОП врегульовують у посадових інструкціях педагогів.

Орієнтовний перелік інструкцій з охорони праці в ДНЗ

За професіями (посадами)

  • для двірника

  • для завідувача господарства

  • для каштеляна

  • для комірника

  • для кухаря

  • для кухонного робітника

  • для машиніста (кочегара) котельні

  • для машиніста з прання та ремонту спецодягу (білизни)

  • для оператора котельні

  • для помічника вихователя

  • для прибиральника службових приміщень

  • для робітника з комплексного обслуговування й ремонту будинків

  • для садівника

  • для сестри медичної

За видами робіт

  • під час виконання вантажно-розвантажувальних робіт вручну

  • під час виконання вогневих робіт

  • під час виконання робіт із застосуванням засобів підмощування

  • під час приготування дезінфекційних розчинів

  • з електробезпеки

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Організація роботи з охорони праці в закладах освіти

Завдання керівника з охорони праці в закладі освіти, зразок наказу про перегляд інструкцій з охорони праці, як провести інструктаж з охорони праці педагогічних працівників у дистанційному форматі. Про все це і більше читайте у статті.
76201

Тиждень безпеки в ЗДО: планування

Тиждень безпеки дитини є важливим для систематизації знань дітей про безпечну поведінку й довкілля. Діти мають дізнаватися про правила безпечної поведінки і від педагогів, і від батьків. Тому доцільно організувати комплексну роботу, передбачаючи взаємодію всіх учасників освітнього процесу
104648