МОН реформує позашкілля: нові правила для творчих заходів і конкурсів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН винесло на громадське обговорення проєкт Положення про всеукраїнські мистецькі заходи позашкільної освіти

Удосконалення художньо-естетичних заходів для дітей

Міністерство освіти і науки України пропонує громадськості для обговорення проєкт Положення про Всеукраїнські організаційно-масові заходи художньо-естетичного напряму позашкільної освіти. 

💳 Зміни в оплаті праці педагогів ЗДО

Відповідний документ має вдосконалити нормативно-правову базу функціонування цього напрямку та зробити участь дітей у творчих заходах прозорішою й доступнішою.

Серед ключових нововведень, передбачених проєктом:

  • чіткі критерії оцінювання художньо-естетичних заходів;
  • прозора процедура виявлення талановитих дітей та молоді;
  • гарантії рівних умов для всіх організаторів і учасників;
  • уточнена термінологія й регламентація механізмів проведення заходів;
  • деталізація видів та жанрів мистецтва, з якими працюватимуть у межах позашкільної освіти.


Основними завданнями заходів визначено: розвиток і підтримка творчих здібностей дітей, формування національної та громадянської ідентичності, створення сучасного STEAM-середовища, популяризація української культури, а також відбір кращих виконавців для участі в міжнародних конкурсах.

Окрім цього, документ має сприяти професійному самовизначенню молоді, підвищенню кваліфікації педагогів, розвитку партнерств між системами освіти й культури, а також забезпеченню змістовного дозвілля для дітей.

Зауваження та пропозиції до проєкту МОН приймає до 29 червня 2025 року на електронну адресу: [email protected] (у темі листа зазначити: «обговорення Заходи»).

Результати обговорення будуть оприлюднені на офіційному сайті МОН не пізніше ніж через два тижні після ухвалення рішення.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Комплектування груп у дошкільному закладі: вивчаємо вимоги

До кінця серпня керівник дошкільного закладу має остаточно сформувати всі групи вихованців. З’ясуємо, як Закон про дошкільну освіту та інші нормативні документи врегульовують питання комплектування різних видів груп, їх граничної наповнюваності
75463

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
79608

Адаптація п’ятикласників до навчання у школі

Матеріал статті ви зможете використати: при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог; у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі; для самоосвіти як вчитель.
115825

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді