У Міносвіти повідомили, що не всі школи перейшли на нове меню
Держбюджет-2022: основні показники
Міністерство освіти та науки прозвітувало про результати запровадження нового меню в закладах освіти.
Відповідно до статистичних даних відомства, на нове меню перейшли понад 96% закладів освіти.
Впровадження оновленого меню шкільного харчування найповільніше відбувається в таких областях:
- Закарпатська область — 70,6% закладів;
- Запорізька — 86,4%;
- Львівська — 84,3%;
- Миколаївська — 89,2%;
- Херсонська — 96,4%.
З 1 вересня діють нові норми й порядок організації харчування у закладах освіти. Заклади намагаються по максимуму забезпечити виконання затверджених вимог до організації харчування та зміни меню. Тому в директорів виникає багато запитань: яке меню використовувати, як його скласти, де взяти нові технологічні карти й побачити збірники рецептур страв, як розраховувати норми харчових продуктів тощо. Ці й інші питання роз’яснила Тетяна Скапа, державний експерт МОЗ
В інших регіонах та Києві заклади освіти вже перейшли на нове меню.
Усього новим меню користуються 13,4 тисяч шкіл.
Детальну інформацію про те, як перейти на нове меню та які його особливості, можна знайти на порталі ЗнаЇмо.
Зокрема, за інформацією Міністерства освіти та науки, у школах України вже оновлено майже 3 800 харчоблоків. З них 1 298 за 2021 рік.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти