У Міносвіти повідомили, що не всі школи перейшли на нове меню
Держбюджет-2022: основні показники
Міністерство освіти та науки прозвітувало про результати запровадження нового меню в закладах освіти.
Відповідно до статистичних даних відомства, на нове меню перейшли понад 96% закладів освіти.
Впровадження оновленого меню шкільного харчування найповільніше відбувається в таких областях:
- Закарпатська область — 70,6% закладів;
- Запорізька — 86,4%;
- Львівська — 84,3%;
- Миколаївська — 89,2%;
- Херсонська — 96,4%.
З 1 вересня діють нові норми й порядок організації харчування у закладах освіти. Заклади намагаються по максимуму забезпечити виконання затверджених вимог до організації харчування та зміни меню. Тому в директорів виникає багато запитань: яке меню використовувати, як його скласти, де взяти нові технологічні карти й побачити збірники рецептур страв, як розраховувати норми харчових продуктів тощо. Ці й інші питання роз’яснила Тетяна Скапа, державний експерт МОЗ
В інших регіонах та Києві заклади освіти вже перейшли на нове меню.
Усього новим меню користуються 13,4 тисяч шкіл.
Детальну інформацію про те, як перейти на нове меню та які його особливості, можна знайти на порталі ЗнаЇмо.
Зокрема, за інформацією Міністерства освіти та науки, у школах України вже оновлено майже 3 800 харчоблоків. З них 1 298 за 2021 рік.
2023 року КМУ схвалив Концепцію безпеки закладів освіти. Проаналізуємо, що передбачено нею та чого очікувати.
Переводите працівника на іншу посаду — дізнайтеся, як правильно оформити документацію
Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
Ми підготували для вас зразок оформлення номенклатури справ закладу освіти, а також підказки і шпаргалки щодо вчасної та ефективної роботи з цим документом.
Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.