Я сам!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Виховуємо почуття відповідальності дошкільників за свої рішення та дії, використовуючи публікації журналу «Методична скарбничка вихователя» № 08/2015

Від народження малюк прагне бути самостійним. Як допомогти дітям розвинути самостійність — одну з найважливіших базових якостей особистості? Про це та інше — у серпневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя», присвяченому темі «Я сам!».

Розвиток самостійності дитини залежить від низки зовнішніх і внутрішніх чинників. Яких саме? Як ефективно організувати діяльність дошкільників у межах теми? Опис змістових напрямів теми, а також гри-стратегії як основної форми організації освітньої діяльності в межах теми — у вступній статті цього числа журналу.

Під час проживання теми «Я сам!» вихователям стануть у пригоді такі матеріали: ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, її змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні, плани-конспекти інтегрованих занять. Також вони мають змогу скористатися дидактичними матеріалами, представленими на картках картотеки.

На кольорових сторінках журналу розміщено яскраві майстер-класи: із виготовлення черепашки серед квітів у техніці пластилінографії та малювання натюрморту й оформлення його в декоративну рамку. А ще — ілюстрація до теми, асоціативна карта та зображення й завдання для аудиту.

Важливим аспектом теми «Я сам!» є виховання почуття відповідальності дошкільників за свої рішення та дії. Підвести дітей до розуміння думки: за все, що може трапитися і трапляється, ти також маєш відповідати сам — дасть змогу літературний проект за казкою Миколи Носова «Бобик у гостях у Барбоса». Етапи реалізації проекту, його змістове наповнення та картотека за змістом казки — для вас на сторінках серпневого числа.

З раннього віку діти активно цікавляться власним організмом, намагаються досліджувати його. Задовольнити такий пізнавальний інтерес дошкільників можна, реалізувавши з ними пізнавально-творчий проект «Органи чуття». Опис проекту, а також плани-конспекти занять та картотека до нього — також у восьмому числі журналу.

Докладніше про все це, а також конспект заняття-конкурсу для дітей старшого дошкільного віку «Добродії проти панянок» — у восьмому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7123

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3190

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді