Я сам!

Виховуємо почуття відповідальності дошкільників за свої рішення та дії, використовуючи публікації журналу «Методична скарбничка вихователя» № 08/2015

Від народження малюк прагне бути самостійним. Як допомогти дітям розвинути самостійність — одну з найважливіших базових якостей особистості? Про це та інше — у серпневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя», присвяченому темі «Я сам!».

Розвиток самостійності дитини залежить від низки зовнішніх і внутрішніх чинників. Яких саме? Як ефективно організувати діяльність дошкільників у межах теми? Опис змістових напрямів теми, а також гри-стратегії як основної форми організації освітньої діяльності в межах теми — у вступній статті цього числа журналу.

Під час проживання теми «Я сам!» вихователям стануть у пригоді такі матеріали: ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, її змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні, плани-конспекти інтегрованих занять. Також вони мають змогу скористатися дидактичними матеріалами, представленими на картках картотеки.

На кольорових сторінках журналу розміщено яскраві майстер-класи: із виготовлення черепашки серед квітів у техніці пластилінографії та малювання натюрморту й оформлення його в декоративну рамку. А ще — ілюстрація до теми, асоціативна карта та зображення й завдання для аудиту.

Важливим аспектом теми «Я сам!» є виховання почуття відповідальності дошкільників за свої рішення та дії. Підвести дітей до розуміння думки: за все, що може трапитися і трапляється, ти також маєш відповідати сам — дасть змогу літературний проект за казкою Миколи Носова «Бобик у гостях у Барбоса». Етапи реалізації проекту, його змістове наповнення та картотека за змістом казки — для вас на сторінках серпневого числа.

З раннього віку діти активно цікавляться власним організмом, намагаються досліджувати його. Задовольнити такий пізнавальний інтерес дошкільників можна, реалізувавши з ними пізнавально-творчий проект «Органи чуття». Опис проекту, а також плани-конспекти занять та картотека до нього — також у восьмому числі журналу.

Докладніше про все це, а також конспект заняття-конкурсу для дітей старшого дошкільного віку «Добродії проти панянок» — у восьмому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Методика проведення інтегрованого уроку в школі

Головна мета інтегрованого уроку — формування цілісної картини світу й підвищення пізнавального інтересу учнів. З'ясуємо особливості підготовки та проведення інтегрованого уроку.
35966

Адаптація п’ятикласників до навчання у школі

Матеріал статті ви зможете використати: при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог; у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі; для самоосвіти як вчитель.
110065

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань.
45734

Нетрадиційні техніки малювання для дошкільників

Нетрадиційні техніки малювання в дитячому садку для дошкільників: презентація, зразки, алгоритми. Які образотворчі техніки посильні для дітей у молодшій, середній та старшій групах
31843

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді