Нерозривність науки і практики, або Вчимося формувати базові якості особистості в дошкільників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учасники науково-методичнийого семінару «Формування базових особистісних якостей у дітей дошкільного віку», який відбувся 20 жовтня у місті Вишневе, опановували технології формування базових особистісних якостей на основі текстоцентричного підходу, розробляли педагогічні ситуації для стимулювання проявів особистісної активності дошкільників, охоче вправлялися в численних рухавках та ігрових вправах

Науково-методична та практична підготовка вихователів-методистів до організації методичної роботи з педагогами дитячих садків відіграє важливу роль у забезпеченні якісної освіти дошкільників Києво-Святошинського району. Тож районний методичний центр тісно співпрацює з кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.

Організаційно-методична робота в освітньому просторі регіону є важливим аспектом діяльності кафедри, оскільки дає змогу підтримувати міцні зв’язки науковців з практиками, впроваджувати інноваційні ідеї в освітній процес дошкільних закладів і ознайомлювати педагогів із сучасними технологіями, зокрема й авторськими педагогічними технологіями викладачів кафедри, яким важливо одержувати зворотній зв’язок щодо результатів апробування цих технологій

Саме з такою метою 20 жовтня на базі ДНЗ «Росинка» Києво-Святошинського району в затишному містечку Вишневе було проведено науково-методичний семінар «Формування базових особистісних якостей у дітей дошкільного віку». Модератором виступила Наталя Гавриш, доктор педагогічних наук, професор, один з авторів методичного посібника «Розумне виховання сучасних дошкільнят».

На семінарі завдяки участі в різноманітних інтерактивних формах вихователі-методисти дитячих садків району виконували термінологічний аналіз понять «базові особистісні якості», «життєва компетентність дошкільника», «дошкільна зрілість», «досвід» та інших, встановлювали взаємозалежні зв’язки між цими поняттями, опановували технології формування базових особистісних якостей на основі текстоцентричного підходу, розробляли педагогічні ситуації для стимулювання проявів особистісної активності дошкільників, охоче вправлялися в численних рухавках та ігрових вправах.

У семінарі також взяли участь студенти магістратури під керівництвом кандидата педагогічних наук, доцента Олени Коваленко. Їм випала щаслива нагода не лише стати учасниками активної форми методичної роботи, а й отримати своєрідний майстер-клас щодо технології проведення семінару з елементами тренінгової роботи. Така активна форма засвоєння способів організаційно-методичної роботи з педагогічними кадрами, теоретичні основи якої вони вивчають у межах дисциплін «Організація і управління ДНЗ» та «Методична робота в ДНЗ», виявилася надзвичайно корисною для студентів.

Підбиваючи підсумки заходу методист РМЦ Києво-Святошинського району Галина Калабуліна відзначила високу ефективність співпраці науковців та практиків району та закликала педагогів поширювати вже напрацьований перспективний на шпальтах фахових періодичних видань, зокрема Цифрового видавництва Експертус, з новими виданнями якого присутніх ознайомила Наталія Савінова, шеф-редактор методичних видань Експертус Освіта.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вчителя — презентація індивідуальних досягнень

Сучасне портфоліо вчителя як презентація до атестації і не тільки — яким воно може бути? Скористайтеся порадами зі статті — і ваше портфоліо чітко й вичерпно «розповість» про ваш професійний досвід
18581

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
3053

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
51588

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді