МОН не обирає марки шкільних автобусів для закупівлі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки України відреагувало на публікації у засобах масової інформації та повідомлення громадськості щодо закупівлі шкільних автобусів.

Напередодні нового навчального року громадськість обурилася з приводу того, що для шкіл закуповують автобуси російського виробництва. Станом на 8 серпня в Україні закуплено 326 шкільних автобусів, з них 164 — марки «Мрія» (Харків), що візуально подібні на російські автобуси ПАЗ.

МОН зауважує, що повноваження закуповувати шкільні автобуси мають органи місцевої влади, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. На закупівлю шкільних автобусів використовують кошти освітньої субвенції та відповідні видатки місцевих бюджетів.

У листі від 29 квітня 2016 № 1/9-218 МОН рекомендувало департаментам (управлінням) освіти і науки обласних державних адміністрацій під час проведення конкурсних торгів на закупівлю шкільних автобусів надавати перевагу вітчизняним виробникам. Одначе під час конкурсних торгів органи місцевої влади мають керуватися лише такими критеріями, як технічні характеристики і ціна транспортного засобу.

Освітня субвенція, що надійшла до місцевих бюджетів у 2016 році на закупівлю шкільних автобусів, складає 600 млн грн. У свою чергу органи місцевої влади докладають кошти з місцевих бюджетів для закупівлі необхідної кількості шкільних автобусів.

Розглянувши цінові пропозиції переможців конкурсних торгів у різних областях, МОН зауважує, що в переліку є автобуси, дешевші на 100-300 тис. грн. При цьому зростання ціни на деякі вітчизняні автобуси відбулося саме після закладення в державний бюджет коштів на їхню закупівлю.

З огляду на це МОН вивчає можливість звернення до компетентних органів щодо розгляду питання обґрунтованості ціни на деякі вітчизняні шкільні автобуси.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11523

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275517

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22088

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді