Учасники ЗНО, у яких результат тесту з української мови і літератури становить понад 23 бали (пороговий бал «склав/не склав»), отримають 30 травня запрошення-перепустки для участі у ЗНО з російської, іспанської, англійської, німецької, французької мов, біології, фізики, географії та хімії.
Запрошення-перепустки, які варто роздрукувати, будуть розміщені на інформаційних сторінках.
В Українському центрі оцінювання якості освіти (далі — УЦОЯО) радять заздалегідь ознайомитися з адресами пунктів проведення наступних тестувань та схемами проїзду до них.
Основна сесія ЗНО завершиться 17 червня тестуванням з хімії. Результати основної сесії з російської, іспанської, англійської, німецької, французької мов, біології будуть оприлюднені до 17 червня, а з фізики, географії, хімії –— до 25 червня. Додаткову сесію ЗНО буде проведено з 14 червня по 4 липня, результати її будуть оголошені до 8 липня.
Довідково
Учасники, які не склали тест з української мови і літератури, будуть недопущені до наступних тестувань і не отримають запрошень.
За даними УЦОЯО, не склали тест з української мови і літератури 9% учасників ЗНО, з математики — 15%, з історії України — 13%.
Як трансформувалося розуміння про наступність між дошкільною та початковою освітою
Кожні 5 хвилин в інтернеті фіксується сторінка, що зображує сексуальне насильство над дитиною. Сексуальний контент в інтернеті потрапляє на очі дітям вже у віці шести років. Страшно? Незрозуміло? І це лише верхівка айсбергу. Завдання батьків і педагогів – убезпечити дітей від сексуального насильства в інтернеті. Зробити вам це допоможуть наші поради.
Чи можуть батьки втручатися в навчальну програму чи вимагати від учителів інших методик? Як бути вчителеві, якщо він зіткнувся з батьками, які не достатньо обізнані з особливостями навчального процесу, але хочуть активного на нього впливати?
Відповідальність несуть усі — булінгери, керівники закладів освіти, батьки, а також ті, хто приховав факти цькування чи був бездіяльним
В українському суспільстві сьогодні іде суперечка, яким має бути образ сучасного вчителя. Зіткнулись два погляди на особистість наставника – традиційний, який вимагає ліпити з кожного педагога майже ікону, і модерністський, що ніяк не ідеалізує надавача знань, а сприймає його, як пересічну людину з усіма її недоліками. Тож який він, авторитетний учитель, – спробуємо розібратись і ми.