Згiдно з
(далi — Типове положення), при сумiщеннi працiвниками педагогiчних посад в одному навчальному закладi їх атестацiя здiйснюється з кожної iз займаних посад.Працiвник, який сумiщає педагогiчнi посади, може бути атестованим як за двома посадами одночасно, так i за кожною посадою окремо.
У даному випадку педагогiчний працiвник може пройти позачергову атестацiю. Так, позачергова атестацiя проводиться за заявою працiвника з метою пiдвищення квалiфiкацiйної категорiї (тарифного розряду) або за поданням керiвника чи педагогiчної ради навчального закладу з метою присвоєння працiвнику квалiфiкацiйної категорiї, педагогiчного звання та у разi зниження ним рiвня професiйної дiяльностi (
). Однак доцiльнiше синхронiзувати атестацiйнi процедури педагогiчного працiвника, який обiймає двi або бiльше посад.Якщо працiвниковi дошкiльного навчального закладу за результатами атестацiї на посадi вихователя присвоєно квалiфiкацiйну категорiю «спецiалiст вищої категорiї», то i на посадi вихователя-методиста (за умови вiдповiдностi вимогам, визначеним у
) йому може бути присвоєна квалiфiкацiйна категорiя «спецiалiст вищої категорiї».Також цьому працiвниковi атестацiйна комiсiя може присвоїти педагогiчне звання «старший вихователь» на посадi вихователя-методиста (за поданням керiвника або педагогiчної ради дошкiльного навчального закладу).
Щоб зберегти педагогiчне звання «вихователь-методист» на посадi вихователя, цей педагогiчний працiвник має раз на п’ять рокiв атестуватися на вiдповiднiсть ранiше присвоєному педагогiчному званню.