Активності протягом дня

Які активності провести з дітьми у дитсадку - шукайте у статті
Зміст статті:

 

 

Ранкове коло і прогулянка

Під час ранкового кола вихователь запитує в дітей, як вони почуваються, який мають настрій. Відтак записує на робочій стіні тему дня — «Здоров’я» — і пропонує дітям розглянути картинки й поміркувати, що таке здоровий спосіб життя. (Корисна їжа, сон, спорт.) А як на наше здоров’я впливає природа? Чим вона нас забезпечує? (Сонячним світлом, чистим повітрям.) Вихователь пояснює, що для життя нам необхідне чисте повітря: ми його не бачимо, але воно оточує й наповнює нас.

Вправа «Як побачити повітря». Кожна дитина отримує склянку з водою і коктейльну соломинку. Діти занурюють соломинки у воду і дмухають у них. У воді утворюються бульбашки. Це повітря, яке міститься в наших легенях.

Під час прогулянки вихователь розповідає, що свіже повітря ми отримуємо завдяки рослинам, особливо, деревам. Потім пропонує дітям виконати дихальну гімнастику, пограти в рухливі ігри.

Як впоратися з емоційними складнощами: поради

Екологічне виховання дошкільників

Друга половина дня

Дидактична вправа «Правила». Вихователь нагадує дітям, що на наше здоров’я впливають різні чинники, зокрема й повітря. Потрібно намагатися дихати чистим повітрям, а для цього слід дотримуватися деяких правил.

  • Частіше гуляй у парках і скверах подалі від доріг.
  • Поблизу дороги намагайся не дихати глибоко, дихай лише через ніс.
  • Провітрюй кімнату, роби вологе прибирання, щоб у повітрі не витав пил.

Полілог «Свіже повітря»: Як ви розумієте словосполучення «свіже повітря»? Де легше дихати — у зачиненій кімнаті чи в лісі? Як зробити, щоб повітря в кімнаті було свіжим? Пригадайте, коли повітря свіжіше: після дощу чи під час спеки.

Творча діяльність. Діти виготовляють зі сторінок старих журналів вітрячки. Відтак випробовують силу свого подиху, дмухаючи на кольорові пелюстки.

 

Харчуюся правильно

Ранкове коло і прогулянка

Вихователь говорить дітям: «Аби бути здоровим потрібно правильно харчуватися». Відтак пропонує поміркувати й назвати, яку їжу ми називаємо корисною, а яку — шкідливою. За потреби вихователь корегує відповіді й підказує.

Гра «Чарівне люстерко». Вихователь демонструє дітям фокус — прикладає люстерко до картинки із зображенням половинки овоча чи фрукта. Зображення відбивається у дзеркалі й стає цілісним. Потім діти виконують цей фокус самостійно. При цьому називають утворений овоч чи фрукт, знаходять серед запропонованих вихователем карток відповідну й прикріплюють її на робочій стіні.

Дидактична гра «Упізнай за тінню». Вихователь пропонує дітям розглянути картинки із зображеннями тіней різних продуктів харчування — корисних і некорисних. Діти мають відгадати їх і назвати, до якої категорії вони належать.

 

Друга половина дня

Дидактична гра «Так і ні». Вихователь від імені будь-якого ігрового персонажа розповідає про його звички. Приміром:

  • Я їм багато цукерок.
  • Я вживаю овочі та фрукти.
  • Я полюбляю солодкі газовані напої.

Діти уважно слухають і, якщо вважають звичку корисною, піднімають зелений прапорець, а якщо шкідливою — червоний.

Дидактична гра «Магазин». Діти об’єднуються у  дві команди. Вихователь розкладає в різних місцях картки із зображеннями продуктів харчування. Команди отримують кошики й шикуються одне за одним. Вони мають наввипередки зібрати в кошики корисні продукти. Спочатку біжать перші гравці й беруть по одному продукту, потім другі і т. д.

Виготовлення часникових медальйонів. У процесі роботи вихователь пояснює дітям, що часник дуже корисний. Він «відганяє» усі хвороби.

 

За матеріалами статті журналу Вихователь-методист дошкільного закладу

 

 



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді