Нові вимоги написання наказів з 2018 року
Накази поділяють на такі групи:
- накази з основної діяльності
- накази з адміністративно-господарських питань
- накази з кадрових питань.
Група наказів з кадрових питань має додатковий розподіл:
- накази тривалого строку зберігання
- накази тимчасового строку зберігання.
Кількість наказів і періодичність їх видання визначає керівник навчального закладу з урахуванням типу навчального закладу, його потреб та специфіки діяльності.
Підготовка наказів
Виокремлюють такі етапи підготовки наказів:
- вивчення суті питання
- складання проекту наказу
- оформлення наказу
- погодження
- підписання
- доведення наказу до виконавців (заінтересованих установ або осіб).
Уніфіковані форми наказів
До уніфікованих міжвідомчих форм первинної документації з обліку кадрів належать накази:
- про прийняття на роботу (типова форма П-1)
- про переведення на іншу роботу (типова форма П-5)
- про надання відпустки (типова форма П-6 та типова форма П-7 — список про надання відпустки)
- про припинення трудового договору (контракту) (типова форма П-8).
Оформлення наказів
Для оформлення наказів використовують шрифт з такими параметрами:
- розмір — 12–14 друкарських пунктів
- гарнітура — Times New Roman.