Як налаштувати дошкільнят перед виходом на публіку

2774

Запитання

Які ігри можна провести для дошкільників перед виходом на публіку під час свята в дитячому садку?

Відповідь

Від задуму до виступу

Флеш-ігри для зняття напруги у дітей перед виходом їх на публіку

Кульбабка

Потрібно уявити перед собою кульбабку, яка відцвіла і стала білою пухнастою кулькою. Тривалим плавним видихом потрібно погріти, полоскотати, розворушити кульбабку.

Аромат радості

Педагог пропонує дітям разом вдихнути аромат радості: «Приготуйте носики, задеріть їх догори. Починаймо!». Потім демонстративно, чутно втягує повітря —поволі, насолоджуючись й усміхаючись.

Запитує: «Відчули аромат радості? Ні? То давайте спробуємо ще раз!». Вправу можна повторити кілька разів.

Здувся м’ячик

Діти глибоко вдихають повітря. Педагог вказівним пальцем показує жест, який відтворює прокол м’яча. Дошкільнята якомога економніше видихають повітря на звук «ш-ш-ш-ш-ш», витягнувши губи вперед.

Пароплав

Педагог звертається до дітей із проханням скласти перед собою долоньки рупором, потім піднести їх до рота. Після цього перетворює всіх на «пароплави» і, як головний капітан, запитує: «Чий пароплав найдовше гуде?». Діти намагаються якомога довше гудіти за допомогою довготривалого плавного видиху.

Невидима чарівна сопілочка

Педагог запрошує всіх дітей пограти на невидимій сопілочці чарівну мелодію. Для цього він пропонує дітям взяти у руки невидимі сопілочки — прикласти з’єднані між собою пальці лівої та правої рук до рота. Завдання: спробувати видувати повітря тонесеньким потоком і грати на ньому пальчиками. Цю вправу можна виконати 3–4 рази з перервами.

Гладимо щічки

Потрібно погладити свої рум’яненькі щічки пальчиками, адже щічки дуже люблять, коли їх торкаються пальчики. Спочатку виконують рухи згори вниз, потім по колу за сонцем, потім по колу проти сонця.

Невидима водичка

Педагог запрошує дітей умитися невидимою водичкою щастя. Для цього треба підставити ручки під невидимий струмочок щастя. Педагог складає дві долоньки разом, утворюючи таким чином своєрідний ківш і пропонує дітям умитися. Діти відтворюють процес умивання — виконують паралельні кругові рухи руками вліво-вправо, починаючи з центра лоба і закінчуючи на підборідді. Вправу повторюють кілька разів.

Пальчиковий дощик

Усі підносять пальчики до щічок, пальчики мають ледве їх торкатися. Наступний елемент гри — пальчики швиденько «бігають» по щічках, ледве їх торкаючись.

Роздуті ніздрі

Діти повільно вдихають повітря широко розкритими ніздрями. На видиху ніздрі повертаються у звичне положення. Під час наступного виконання вправи (її виконують до чотирьох разів), темп вдиху уповільнюється, після чого дихання нормалізується.

Віяло

Усі розкривають по черзі ліве, праве або обидва «віяла», функцію яких виконують широко розставлені пальці рук. Вказані рухи виконуються одночасно з розкриванням рота і підняттям догори брів. Можливе вигукування звуку «О!».

Щічки усміхаються

Педагог пропонує дітям навчити їхні щічки усміхатися. Педагог усміхається, затримує усмішку на кілька секунд, потім «ховає» її, після цього повторює дії ще кілька разів. Діти повторюють.

Не сиди

Необхідно встати із «зачаклованих чаклуном» стільчиків. А позбавитися чар можна тільки так — повільно ходити залою у будь-якому напрямі (хто куди хоче) мовчки, і тримати вказівного пальця перед ротом, наче промовляючи звук «тсс».

Орлята

Педагог перетворює дітей на птахів, які готуються до польоту. Згодом діти-орлята злітають і, вільно обираючи траєкторію руху, неквапливо граційно літають по кімнаті, а наприкінці (через 5–6 секунд) сідають у «гнізда» (на вільні стільці).

Дзеркальце

Діти стають обличчям до педагога, який пропонує їм стати «дзеркалом». Діти піднімають руки до рівня грудей і повертають долоні назустріч долоням педагога. Педагог починає виконувати довільні рухи руками, а діти, виконуючи роль «дзеркала», відтворюють жести і рухи педагога в тому ж ритмі.

Моргайко

Педагог просить дітей уважно подивитися на нього і відтворити рух його вій, тобто, моргнути за ним. При цьому педагогу ліпше підняти брови якнайвище. Темп виконання вправи поступово прискорюється. З кожним наступним морганням додається усмішка. Варіантом цієї флеш-гри є додавання до моргання цокання язиком у єдиному ритмі.

Пузько

Педагог із серйозним виразом обличчя говорить дітям про те, що зараз буде дуже складна вправа. Потім дає установку стати прямо, вирівняти спини, підняти руки над головою, потягнутися догори, поворушити пальчиками і зробити видих. І тут зненацька починає ласкаво лоскотати дітей по черзі, промовляючи слово «Пузько!».

Хоботок

Діти перетворюються на невідому тваринку з хоботком. Хобот утворюють так: губи витягують максимально вперед, рухають носом. Такий рух змінюють усмішкою. Обидва рухи виконують по черзі кілька разів.

Автор-розробник — Микола Шуть
ж. «Музичний керівник»

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою