Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Вихователю-методисту стане у пригоді формула:
Наведемо приклади доцільних дієслів та іменників:
Початок — дієслово (намір) |
|
Продовження — іменник (організація або якість роботи) |
|
Від мети до висновків
У результаті формулювання мети може бути таким:
- визначити ефективність ігрових засобів на занятті з розвитку мовлення
- виявити рівень сформованості комунікативної компетенції
- проаналізувати роль педагога у розвитку логіко-математичної компетенції
- визначити рівень сформованості навичок виконання основних рухів
- проаналізувати виконання рекомендації щодо корекційної роботи з дітьми, які потребують допомоги
- проаналізувати оптимальність рухової активності дітей протягом заняття (дня)
- з’ясувати частку ігрових та діяльнісних методів серед інших під час формування математичної (чи іншої) компетенції дошкільників
- проаналізувати ефективність запровадження технології ТРВЗ у старшій групі
- вивчити рівень забезпечення психологічного комфорту на музичних заняттях
- з’ясувати систематичність проведення загартування
- проаналізувати доцільність поєднання традиційних та інтерактивних методів навчання
- проаналізувати якість планування освітнього процесу
- проаналізувати стан проведення індивідуальної роботи за результатами діагностування
- виявити рівень готовності вихователя до проведення спортивної розваги
- вивчити рівень культури спілкування
- з’ясувати ефективність роботи з розвитку пізнавальних здібностей
- перевірити рівень сформованості навички непрямого керівництва самостійною ігровою діяльністю дітей
- проаналізувати обладнання ігрового осередка
- проаналізувати ефективність проведення оздоровчих заходів з дітьми
- визначити системність роботи чергових в куточку природи
- виявити труднощі в роботі молодого спеціаліста
- з’ясувати стан роботи з формування навичок безпечної поведінки
- проаналізувати ведення ділової документації вихователями
- визначити рівень моторної щільності ранкової гімнастики в молодшій групі
- визначити стан урахування індивідуальних і вікових можливостей дітей під час організації їх пізнавальної діяльності
- визначити роль вихователя в організації самостійної діяльності дітей
- проаналізувати доцільність та ефективність застосування ІКТ в освітньому процесі
- проаналізувати місце ігор в освітньому процесі
- виявити якість підготовки педагога до проведення заняття
- перевірити наявність та різноманітність використання фізкультхвилинок на занятті
- проаналізувати стан документального забезпечення освітнього процесу
- проаналізувати структурну організованість, логічну впорядкованість інтегрованого заняття
- визначити ефективність методів і прийомів концентрації уваги дітей на занятті
- проаналізувати рівень виховання культури міжособистісних взаємин у середній групі.