Один із консервативних видів діяльності в дитячому садку — слухання музики. Що робити, коли малечу так і тягне порухатися, потанцювати, коли звучить класика? Як це бажання використати з користю?
Візьміть до уваги популярну на Заході методику Батії Штраус і активізуйте процес сприймання музики. Нехай діти відтворюють, наслідують, зображають елементи музичної мови. Слухання можна насичувати ігровими елементами, грою на уявних та справжніх музичних інструментах, підспівуванням, мелоречитативом і жестикуляцією.
У журналі «Музичний керівник» № 08/2017 різні аспекти теми слухання музики розкривають статті:
- Як навчити дитину насолоджуватися музикою
- Картинки з виставки, або Слухові фантазії на казкові теми
- Коли діти неуважні: розв’язуємо 5 типових ситуацій
- Розвивальні можливості музичної гри-казки
Для вас у журналі також:
- Музична зала — три кроки до досконалості
- Інфографіка «Музична зала в цифрах»
- Оздоровлюємо дітей під музику: партерна гімнастика
- сценарій патріотичного свята «Нехай в країні спокій буде — сьогодні, завтра і завжди»
- сценарій свята «Кав’ярня «Осінні смаколики»
- добірка осінніх пісень.
А ще — результати конкурсу «Command style — музичний автограф»!
У попередньому номері — Співпраця — співтворчість