Учені та педагоги всерйоз стурбовані: нині для більшості людей пам’ять — це передусім простір у ноутбуці або планшеті. А своя «база даних» перебуває у стані комфортного сну — та це не біда. Її можна збадьорити у простий спосіб.
Науковці придумали багато технік, які допомагають ліпше, більше, ефективніше запам’ятовувати. І в червневому числі журналу «Музичний керівник» ви дізнаєтеся, як використати ці техніки на музичних заняттях для дітей, які вже з пелюшок «на ти» з ґаджетами.
Головний меседж — розвивати творчу уяву. Це дає змогу сприйняти світ емоційно, а отже впустити його до свідомості й надійно замкнути на ключ у своїй пам’яті.
Видатний художник Пабло Пікассо (Pablo Picasso) якось зауважив: усе, що ми можемо уявити, є справжнім. А для дитини справжнім може бути і зелене сонце, і гусеничка зі щирою усмішкою. Потрапити у вир цієї теми допоможуть статті-підказки — як:
- покатати своїх вихованців на «музичних атракціонах»
- перевтілитися на казкового персонажа, лише надівши чудернацького капелюха або взявши до рук цікавий атрибут.
Також для вас у цьому числі:
- стаття «Польські педагоги-«зірки» музичного виховання»
- пам’ятка «Відпочивати не можна працювати, або Літо — найліпший період для самовдосконалення»
- музична казка «Пригоди Гусенички, або Як народжуються метелики»
- сценарії літніх розваг —
- «Кольоровий тиждень та Піратська вечірка»
- «День індіанців»
- «Де медове свято, там радості багато»
- літні пісні.
Нагадуємо, щоб не втратити змогу завжди мати на столі надійного помічника у професійних питаннях, не забудьте передплатити журнал «Музичний керівник» на друге півріччя.
Найпростіший спосіб: зателефонувати до редакції і оформити передплату.
Тож цікавих вам мандрівок — реальних та уявних. Ми ж із радістю чекатимемо нової теплої зустрічі з вами на сторінках журналу!
У попередньому числі — Соло й ансамблі на комп’ютерній клавіатурі