Плекаємо в дітей уміння шанувати старших
Моє ім’я. Діти по черзі виходять у центр кола й гучно називають своє ім’я. Решта дітей аплодують і повторюють його. Як варіант, діти з таким самим іменем теж можуть вийти в коло і сказати: «А мене теж звати (ім’я)».
Три імені. Діти по черзі називають своє ім’я у трьох формах: офіційно (прізвище та ім’я), як мама називає і як хотів би, щоб називали. Решта дітей хором повторюють останній варіант імені.
Снігова куля. Гравці сидять кружка. Перший гравець називає своє ім’я, другий повторює ім’я попереднього й називає своє, наступний — імена попередників і своє й так далі.
Привітайся за руку. Гравці мають за 30 с встигнути привітатися за руку з максимальною кількістю дітей, при цьому називаючи своє ім’я.
Предмет. Під музику (замість музики дорослий може плескати в долоні) діти передають із рук у руки по колу будь-який предмет. Коли музика чи плеск долонь стихає, той, у чиїх руках опинився предмет, називає своє ім’я. Усі діти повторюють його ім’я хором і грають далі.
Талісман. Діти сідають кружка. Дорослий тримає в руках «талісман» — будь-яку іграшку — і розповідає щось про себе, свої захоплення. Потім передає іграшку в руки дитині, яка сидить поруч, і пропонує їй зробити те ж саме. Грають доти, доки «талісман» не опиниться знов у руках дорослого.
Обрис руки. Дитина обводить на папері свою долоньку, розфарбовує відбиток і пише на ньому своє ім’я. Потім діти обмінюються розмальованими паперовими долоньками, як візитівками.
За Миколою Шутем