Школи в Запоріжжі можуть перейти на змішану форму навчання

У Запоріжжі обговорюють можливість переходу шкіл на змішану форму навчання

Змішана форма навчання в школах Запоріжжя

Як сформувати безпечне і здорове освітнє середовище

Міська влада Запоріжжя обговорює можливість переходу закладів освіти на змішану форму навчання.

Таку інформацію зазначив голова Запорізької ОВА Іван Федоров. 

За його словами, ініціаторами відновлення офлайн-навчання стали батьки учнів і учениць. Вони, зокрема, пропонують проводити уроки з базових шкільних дисциплін одразу в укриттях, а інші заняття й далі викладати дітям і підліткам онлайн.

Зі свого боку директора закладів освіти Запоріжжя підтримують таку ініціативу. Тому зараз представники міської влади разом з батьками школярів, адміністрацією ЗЗСО, обласним департаментом освіти, Нацполіцією та ДСНС обговорюють можливість запуску змішаного навчання з урахуванням усіх безпекових вимог, ситуації в регіоні й побажань учасників освітнього процесу.

Окрім того Іван Федоров наголосив, що перехід в офлайн буде поступовим і вимагає проведення інспектування шкіл, у яких укриття придатні до проведення навчання учнів і учениць. Цим наразі займаються рятувальники, поліція та міські служби Запоріжжя.

Джерело: Телеграм Івана Федорова

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10052

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12306

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді