Варто ввести штрафи за погану поведінку дітей, — ексочільник УЦОЯО

Ексочільник УЦОЯО запропонував запровадити жорсткі штрафи у школах за негідну поведінку

Погана поведінка дітей в школі

Демотивованість учня: ознаки та рекомендації

На думку ексочільника Українського центру оцінювання якості освіти Ігоря Лікарчука, учні у школах наразі поводяться часто негідно. Саме тому він запропонував впровадити систему штрафів за це.

За його словами, у Казахстані вже діє така система. Там передбачили грошове та адміністративне покарання за порушення закону учнями.

Як зауважив освітянин, діти поводяться так, як їх навчили (виховали) батьки. Навіть якщо педагоги під час уроків носить нагрудну камеру, батьки із неї нічого не побачать. Навіть, якщо захочуть побачити.

Як впоратися з емоційними складнощами: поради

«Не стільки відеокамери потрібні, а відповідальність батьків через систему солідних штрафів за негідну поведінку дитини в школі», — акцентував ексочільник УЦОЯО.

Зокрема, варто перестати тримати в закладі освіти тих учнів чи студентів, яким ця освіта не потрібна, які її не хочуть здобувати тяжкою працею.

«Під примусом освіта не здобувається, а заклад освіти — не богадільня, в якій годують, розважають, пилюку з учнів струшують і соплі витирають… Бо незабаром в школах учням учителі будуть витирати не лише соплі. До того йде», — наголосив Ігор Лікарчук.

Джерело: 24tv

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10051

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12306

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді