Відповідно до Базового компонента дошкільної освіти в центрі уваги педагога — розвиток фізичного, психічного та морально-духовного здоров’я дитини, формування особистісних цінностей і навичок практичного життя, сприяння розвитку її індивідуальності.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Вивчення рівня розвитку дитини — це процес інтегрованої, зваженої, об’єктивної експертизи життєвих досягнень дитини, виявлення зон її найближчого й перспективного розвитку та визначення, якої саме психолого-педагогічної вона допомоги потребує.
Для отримання цілісного уявлення про рівень розвиненості та вихованості дітей певної вікової категорії, зіставлення фактично досягнутих результатів із очікуваними, раціонального планування розвивальної роботи вихователь-методист спільно з педагогічним колективом має обрати або розробити відповідний методичний інструментарій.