План роботи на літній оздоровчий період в ЗДО

Основне завдання в ЗДО — оздоровити дітей, створити простір для активного відпочинку та закріпити знання. Що потрібно врахувати, готуючи план роботи на літній оздоровчий період

Чи готові педагоги до роботи влітку: як перевірити

План роботи на літній оздоровчий період: структура

Укладайте план роботи на літній період в ЗДО, враховуючи структуру плану роботи закладу дошкільної освіти на рік.

Орієнтовна структура плану роботи на літній період містить такі складові:

  • завдання роботи ЗДО на оздоровчий період
  • робота методкабінету, методична робота з кадрами —
    • консультації
    • практикуми
    • взаємне відвідування занять
    • примірне перспективне планування
    • поповнення ЗДО літературою, посібниками, іграшками тощо
  • дослідження ходу і стану оздоровлення дітей, організації життєдіяльності дошкільників
  • організаційно-педагогічна робота: співпраця зі школами, бібліотеками та іншими установами, з батьками дітей; проведення свят і розваг
  • робота медичного кабінету
  • адміністративно-господарська діяльність:
    • ремонт
    • придбання інвентарю
    • озеленення території тощо.

Змінюйте назви і порядок розділів за необхідності.

Календарне планування на літній оздоровчий період в ДНЗ ЗДО

Перед календарним плануванням роботи на щодень, виконайте перспективне планування:

Оберіть самі модель календарного планування, в основі можуть бути:

  • режимні моменти
  • види діяльності
  • лінії розвитку та ін.

Вибираючи форми роботи з дітьми, візьміть до уваги ймовірне утворення зведених різновікових груп. Передбачте роботу по підгрупах, диференціюйте завдання і види діяльності.

Залучаючи дошкільників до різних видів діяльності, враховуйте:

  • вік дітей
  • погоду
  • місце проведення
  • характер попередньої та наступної діяльності.

На літній оздоровчий період у закладі дошкільної освіти, сплануйте роботу так, аби діти:

  • проводили максимум часу свіжому повітрі;
  • спали вдень достатньо для свого віку
  • збалансовано харчувалися
  • мали оптимальну рухову активність;
  • дотримувалися повітряного і водного режиму, вимог до одягу і взуття.

Скоротіть перебування дошкільників на свіжому повітрі, якщо:

  • сильний вітер
  • температура повітря вище + 35о С у затінку
  • злива
  • гроза.

План роботи вихователя на літній оздоровчий період в ДНЗ (ЗДО)

Під час літнього оздоровчого періоду в ЗДО вихователь:

  • Проводить опитування батьків щодо відвідування дітьми дошкільного закладу влітку.
  • Інформує батьків, які не планують водити дитину до дошкільного закладу влітку, про те, що за їхньою дитиною зберігатиметься місце під час літнього оздоровчого періоду протягом 75 днів. Пропонує батькам написати відповідні заяви.
  • Оновлює інформаційні стенди для батьків — вони презентують інформацію на актуальні для літнього оздоровлення теми, наприклад «Правила поведінки на відкритих водоймах», «Ігри з піском, повітрям і водою»; змінює розпорядок дня; уточнює правила для батьків; оновлює інформацію на ширмах тощо.
  • Розробляє пам’ятки для інформування батьків щодо запобігання харчовим отруєнням, зокрема грибами, ягодами; поповнює тематичні папки: добірками віршів та оповідань про літо, переліком рухливих ігор, спостережень у природі, рекомендацій щодо організації праці, екскурсій, походів тощо.
  • Упорядковує обладнання фізкультурних куточків, куточків самостійної художньої діяльності та експерементаріумів.
  • Розробляє перспективні плани освітнього процесу, зокрема розваг та оздоровчих заходів.
  • Поповнює картотеку методичних розробок та дидактичних засобів.
  • Готуює й оновлює іграшки, атрибути та обладнання для організації ігрової, творчої та пошуково-дослідницької діяльності на свіжому повітрі.

Види діяльності під час літнього оздоровчого періоду

Які види діяльності запланувати в різний час

Під час ранкового прийому

  • бесіди і розмови з підгрупами та окремими дітьми
  • індивідуальна робота
  • спостереження за довкіллям
  • ігри
    • дидактичні
    • рухливі (малої і середньої рухливості)
    • конструкторсько-будівельні
  • трудові доручення й чергування
  • самостійна діяльність тощо

Після сніданку

заняття (зокрема комплексні та інтегровані):

  • фізичні
  • пізнавальні
  • мовленнєві
  • художньо-естетичні

У дні екскурсій, прогулянок за межі ЗДО заняття з фізкультури не проводьте

Упродовж дня

  • ігри (приділіть увагу зокрема іграм з піском і водою)
  • праця
  • досліди та спостереження
  • самостійна діяльність
  • індивідуальна робота
  • читання, розповідання, інсценування творів
  • розваги:
  • показ вистав у ляльковому театрі
  • дитячі концерти
  • фізкультурні, музичні, літературні дозвілля

У вечірні години

Плануйте активність залежно від діяльності дошкільників дітей упродовж дня. Врахуйте необхідність зменшити навантажень на вихованця



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді