МОН пропонує для громадського обговорення нову редакцію проєкту професійного стандарту вчителя ЗЗСО, вчителя початкових класів ЗЗСО
Чи правильно оформлюєте додатки до наказів
У Міністерстві освіти і науки запрошують до громадського обговорення проєкту професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти, Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» (нова редакція).
Проєкт професійного стандарту розроблено на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 03.10.2023 № 1191 «Про утворення робочої групи» з метою приведення професійного стандарту до вимог законодавства у сфері кваліфікацій.
Свої коментарі, зауваження та пропозиції до проєкту стандарту можна надсилати до 15 березня 2024 року на e-mail: [email protected] або за адресою: 01135, м. Київ, просп. Берестейський, 10. Контактна особа для надання консультацій: Ігор Балуба, керівник експертної групи з питань фахової передвищої освіти, директорату фахової передвищої, вищої освіти.
Результати громадського обговорення опублікують на сайті МОН не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішення за результатами обговорення.
За матеріалами МОН
На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
Питання оздоровлення учнів у пришкільних таборах поки залишається відкритим. Деякі заклади освіти продовжати працювати, а у деяких розпочнуться літні канікули.
Частина уроків проходить онлайн. Що при цьому врахувати та яку роль в освітньому процесі відіграє вчитель - у статті
Поки очікуємо на офіційний лист МОН щодо завершення навчального року, давайте пригадаємо, як це було минулоріч, щоб врахувати всі особливості
Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті