Долучайтеся до опитування щодо дистанційної роботи вчителів під час війни

Українських педагогів запрошують взяти участь у дослідженні щодо дистанційного навчання в умовах війни

Дистанційна робота вчителів під час війни

Атестаційні листи: алгоритм роботи

Українських педагогів і педагогинь запрошують взяти участь в опитуванні й поділитися зі світом власним досвідом дистанційної роботи в умовах повномасштабної війни.

Організаторами ініціативи стала Міжнародна гуманітарна організація «Save the Children in Ukraine».

Для того, щоб стати учасником, треба пройти анкету-опитувальник за посиланням (приблизний час проходження — 20 хвилин).

Зауважимо, що опитування є анонімним, а пройти його освітяни можуть однією з двох запропонованих мов — українською або англійською.

Питання опитування розділені на 4 блоки:

  • «Про вас»;
  • «Інструменти та платформи, які ви використовуєте в дистанційній освіті»;
  • «Ваші поради щодо надання якісної дистанційної освіти»;
  • «Ваш добробут і мотивація».

Відповіді на питання опитування допоможуть не лише створити матеріали для вдосконалення дистанційної роботи педагогів, а й стануть основою для обміну знаннями та досвідом між вчителями. 

Зокрема, автори ініціативи планують використовувати результати опитування аби розповісти про досвід українських освітян педагогам зі всього світу. Що, у свою чергу, сприятиме розвитку професійних компетентностей учителів і підвищенню ефективності дистанційного навчання для учнів як в Україні, так і за кордоном.

Джерело: НУШ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4956

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10419

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді