У МОН надали законодавче роз’яснення про те як реагувати на булінг
Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад
Міністр освіти і науки України Оксен Лісовий акцентував на неприпустимості булінгу й поширив законодавче роз’яснення — інфографіку МОН щодо ознак систематичного цькування та протидії йому.
Детальніше ознайомитися із інфографікою МОН можна у прикріпленому документі.
Матеріал містить наступну корисну інформацію:
- ознаки та приклади булінгу;
- до кого звертатися, якщо дитина стала стороною або свідком булінгу;
- хто зобов’язаний повідомляти й реагувати на булінг у закладі освіти;
- яка процедура розгляду заяв і звернень про булінг;
- яким має бути результат розгляду заяв і звернень про булінг;
- відповідальність за булінг.
«Булінг — це страшно і завжди потребує втручання дорослих, адже ніколи не можна знати наперед, чим саме закінчиться таке цькування для дитини. Так само не можуть лишатися без уваги випадки знущання з педагогів», — акцентував очільник освітнього відомства.
Окрім того, Оксен Лісовий зауважив, що за результатами PISA-2022 в середньому 14,7% українських учнів повідомили, що зазнавали булінгу принаймні кілька разів на місяць, а 7% віднесено до категорії тих, хто часто зазнає булінгу.
Джерело: Фейсбук Оксена Лісового
На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
Питання оздоровлення учнів у пришкільних таборах поки залишається відкритим. Деякі заклади освіти продовжати працювати, а у деяких розпочнуться літні канікули.
Частина уроків проходить онлайн. Що при цьому врахувати та яку роль в освітньому процесі відіграє вчитель - у статті
Поки очікуємо на офіційний лист МОН щодо завершення навчального року, давайте пригадаємо, як це було минулоріч, щоб врахувати всі особливості
Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті