У МОН дали алгоритми дій для відновлення обслуговування через органи Казначейства
Трудові відносини в умовах воєнного стану: ГОЛОВНЕ
У Міністерстві освіти розробили алгоритми дій для відновлення обслуговування через органи Казначейства у разі перебування на тимчасово окупованій території та відсутності посадових осіб із правом підпису фінансових документів або відсутності ключів електронного цифрового підпису.
У разі відсутності посадових осіб із правом першого / другого підпису фінансових документів необхідно призначити нових посадових осіб (керівник, бухгалтер).
Якщо немає ключів електронного цифрового підпису, необхідно створити копії наявних баз даних або узагальнити паперові носії, які містять необхідну в подальшому первинну бухгалтерську інформацію.
Алгоритми від МОН передбачають звернення до органу Казначейства на підконтрольній українській владі території щодо здійснення розрахунково-касового обслуговування та надання необхідних документів.
Також після цього необхідно згенерувати ключі електронного цифрового підпису для нових посадових осіб в органах Казначейства на підконтрольній українській владі території.
Потім – налаштувати під‘єднання до системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» та відновлення роботи.
На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
Питання оздоровлення учнів у пришкільних таборах поки залишається відкритим. Деякі заклади освіти продовжати працювати, а у деяких розпочнуться літні канікули.
Частина уроків проходить онлайн. Що при цьому врахувати та яку роль в освітньому процесі відіграє вчитель - у статті
Поки очікуємо на офіційний лист МОН щодо завершення навчального року, давайте пригадаємо, як це було минулоріч, щоб врахувати всі особливості
Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті