Дефіцит учителів в українських школах зріс — звіт PISA-2022
Як поінформувати працівника про умови трудового договору
В Україні протягом останніх років зріс дефіцит вчителів у навчальних закладах. Це явище поширеніше, ніж низька кваліфікація педагогів.
Згідно з результатами дослідження PISA, типовий 15-річний підліток в Україні відвідує школу, у якій 42% вчителів проходили курси підвищення кваліфікації протягом трьох місяців перед тестуванням PISA.
Детальніше ознайомитися з результатами міжнародного дослідження PISA-2022 можна за посиланням.
У звіті зазначається, що вчителі, які працюють у закладах з високим соціально-економічним статусом або у закладах у великих містах, активніше підвищують свою кваліфікацію.
На думку керівників навчальних закладів, на навчання учнів впливають такі негативні фактори з боку педагогів як:
- відсутність на уроці;
- непідготовленість;
- ігнорування потреб школярів;
- суворість;
- неготовність до змін.
Водночас, відповідно до результатів дослідження, 80% учнів відчувають свою приналежність до школи. Лише незначна частина школярів почувається самотньою у навчальному закладі.
Зокрема, більшість учнів заявили, що вчителі ставляться до них доброзичливо, з повагою та цікавляться їхніми справами.
Джерело: 24tv
На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
Питання оздоровлення учнів у пришкільних таборах поки залишається відкритим. Деякі заклади освіти продовжати працювати, а у деяких розпочнуться літні канікули.
Частина уроків проходить онлайн. Що при цьому врахувати та яку роль в освітньому процесі відіграє вчитель - у статті
Поки очікуємо на офіційний лист МОН щодо завершення навчального року, давайте пригадаємо, як це було минулоріч, щоб врахувати всі особливості
Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті