Розпочався третій етап сертифікації вчителів базової середньої освіти

Стартував третій етап сертифікації вчителів базової середньої освіти

Сертифікація вчителів-предмтеників

Як провести тарифікацію педагогів

16 жовтня розпочався ІІІ етап сертифікації вчителів математики та української мови і літератури. У цей період фахівці вивчатимуть практичний досвід роботи педагогів.

Таку інформацію зазначили в Державній службі якості освіти. 

Детальніше ознайомитися з алгоритмом дій учасника сертифікації вчителів у 2023 році можна за посиланням. Зокрема, на каналі Держслужби є роз’яснення щодо особливостей ІІІ етапу сертифікації вчителів.

 Під час І етапу вчителі проходили незалежно оцінювання. Ті, хто добре впоралися з першим етапом, мали заповнювати анкети самооцінювання у рамках ІІ етапу. Їх надіслали 179 учителів математики та 395 вчителів української мови і літератури, які й були допущені до останнього фази сертифікації.

Як повідомляють у Держслужбі якості освіти, для вивчення практичного досвіду роботи вчителів математики та української мови і літератури залучили близько 1 400 експертів, які пройшли відповідне навчання. Експерти оцінюватимуть 15 професійних компетентностей у діяльності педагогів за допомогою:

  • спостереження за навчальними заняттями та їх самоаналізом;
  • аналізу самопрезентації учасника сертифікації;
  • проведення інтерв’ю з учасником сертифікації.

Окрім того, у ДСЯО зауважили, що мета сертифікації вчителів — виявлення та заохочення вчителів з високим рівнем педагогічної майстерності, які володіють методиками компетентного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню.

За матеріалами ДСЯО

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4965

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10465

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді