Які компетентності вчителя початкових класів

Яким має бути ідеальний вчитель початкових класів

Навички вчителя початкових класів

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Школа є середовищем, де дитина здобуває важливі знання. І саме вчитель є наставником та другом кожного учня.

На сайті Державної служби якості освіти опублікували перелік професійних компетентностей вчителя початкових класів. Він визначений професійним стандартом.

Відповідний перелік використовують для оцінювання компетентності педагогів.

Таким чином, ідеальний учитель має володіти та демонструвати такі професійні компетентності:

  • мовно-комунікативна;
  • предметно-методична;
  • інформаційно-цифрова;
  • психологічна;
  • емоційно-етична;
  • педагогічне партнерство;
  • інклюзивна;
  • проєктувальна;
  • прогностична;
  • організаційна;
  • оцінювально-аналітична;
  • інноваційна;
  • рефлексивна;
  • здатність до навчання впродовж життя.

Для вчителів цей перелік можу бути корисним для того, щоб самостійно визначати орієнтири професійного розвитку та запобігати необ'єктивності під час зовнішнього оцінювання, зокрема, і сертифікації педагогічних працівників.

Для того, щоб визначити компентності, що потребують удосконалення, ДСЯО пропонує два способи: самооцінювання власної педагогічної майстерності або вивчення практичного досвіду роботи.

Ці етапи сертифікації дають учителю бачення власної траєкторії розвитку.

Джерело Освіта.24

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4965

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10469

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді