Фізична активність, соцмережі й піклування про членів родини допомагають підліткам у командній роботі
Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад
Які види діяльності поширені серед тих підлітків, що добре співпрацюють з іншими? Фахівці Українського центру оцінювання якості освіти переклали чергову частину звіту PISA-2015 — дослідження знань, умінь і навичок 15-річних підлітків.
Матеріал із результатами дослідження знаходиться у прикріпленому документі.
Науковці виявили, що на здатність підлітків до командної співпраці й спільного вирішення проблем позитивно впливають такі чинники:
- помірна фізична активність (для хлопців від п’яти разів на тиждень, для дівчат — від двох);
- доступ до Інтернету, чатів, соціальних мереж поза школою;
- робота по домашньому господарству, піклування про інших членів сім’ї;
- регулярні зустрічі або спілкування з друзями телефоном.
Проте, підлітки, які регулярно грають у відеоігри поза школою, показали гірші результати у співпраці та спільному вирішенні проблем, ніж їхні однолітки, які не захоплюються такими іграми.
Зокрема, відповідно до результатів дослідження PISA, учні та учениці, які мають хороші результати в природничо-наукових дисциплінах, читанні та математиці, також зазвичай показують добрі результати в оцінюванні спільного вирішення завдань.
На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
Питання оздоровлення учнів у пришкільних таборах поки залишається відкритим. Деякі заклади освіти продовжати працювати, а у деяких розпочнуться літні канікули.
Частина уроків проходить онлайн. Що при цьому врахувати та яку роль в освітньому процесі відіграє вчитель - у статті
Поки очікуємо на офіційний лист МОН щодо завершення навчального року, давайте пригадаємо, як це було минулоріч, щоб врахувати всі особливості
Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті