МОН розробило дистанційні уроки з біології про коронавірус для учнів 6-10 класів
«Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та ГО «Смарт освіта» за підтримки Міністерства освіти і науки України розробили дистанційні уроки з біології про коронавірусну інфекцію COVID-19», — йдеться у повідомленні пресслужби Уряду, зазначає УНН.
Перший робочий день після карантину: як організувати
Такі уроки допоможуть учням шкіл і педагогам знати більше про коронавірус та боротьбу із ним. Крім того, урок знайомить учнів зі шляхами передачі інфекції, дає практичні поради, як діяти під час пандемії та як вберегти себе.
«Загалом розроблено чотири версії уроків для учнів 6-8-х та 9-10-х класів. Їх створено з можливістю проведення через відеозв’язок або без нього — за умов обмеженого доступу до інтернету чи ґаджетів. Кожен урок містить методичні рекомендації для вчителя біології, а також навчальні матеріали для учнів — ілюстрації з поясненнями, інтерактивні вправи, тести, навчальне відео. Інтерактивні завдання учні можуть виконати самостійно або разом із батьками», — зазначають в МОН.
Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
Що врахувати під час патріотичної гри «Джура». Як назвати рій та курінь, організувати їхню роботу та вести Книгу звитяг.
Зазвичай День цивільного захисту планують на квітень-травень. Заняття цього дня мають бути цікавими учням, аби вони воліли набути практичні навички захисту за надзвичайних ситуацій
Частина уроків проходить онлайн. Що при цьому врахувати та яку роль в освітньому процесі відіграє вчитель - у статті