Додаткові освітні послуги — додаткове джерело фінансування

Надання додаткових освітніх послуг — це не лише ефективний спосіб реалізації варіативної складової змісту освіти, а й додаткове джерело фінансування навчального закладу.

Виважено й законодавчо правильно організувати надання додаткових освітніх послуг на базі навчального закладу дасть змогу випуск 2016.2 КОЗА-ДИСКа «Шаблони документів закладу освіти».

Навчальні заклади відповідно до статутних цілей і завдань мають право надавати додаткові освітні послуги, не визначені державними стандартами освіти, на основі угоди між батьками або особами, які їх замінюють. Відтак, прийнявши рішення про надання додаткових освітніх послуг, керівник навчального закладу насамперед має:

  • ознайомитися з відповідною нормативно-правовою базою
  • визначити готовність навчального закладу до розширення освітньої діяльності
  • вивчити попит на додаткові освітні послуги
  • отримати згоду батьків або осіб, які їх замінюють
  • затвердити перелік додаткових освітніх послуг
  • укласти договори з батьками

Для оформлення надання додаткових освітніх послуг стануть у подані на диску автоматизовані шаблони, зокрема заява замовника додаткової освітньої послуги, наказ про організацію додаткових освітніх послуг, різні види договорів щодо надання додаткових освітніх послуг як педагогічним колективом навчального закладу, так і суб’єктами підприємницької діяльності, які мають на це відповідний дозвіл.

Також у цьому випуску розміщено шаблони документів, необхідних для провадження (розширення провадження) освітньої діяльності у сферах середньої загальної та дошкільної освіти, розроблені відповідно до Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1187.

Ознайомтеся зі змістом випуску 2016.2 «Додаткові освітні послуги» КОЗА-ДИСКа «Шаблони документів закладу освіти».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4957

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді