шеф-редактор управлінських видань Експертус Освіта
Запитання
Чи потрібно змінювати умови праці та переводити працівників на неповний робочий день?
За умови, що у звичайний час заклад працював 10,5 годин, а на разі освітній процес відновлено з 6-ти годинним перебуванням дітей.
Зрозуміло, що вихователь, наприклад, 3 години працює з дітьми, а 3 години виконує іншу організаційну та педагогічну роботу – чи надає дистанційні послуги, чи працює з батьками, чи оформляє методичні посібники і т.д. Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», передбачено, що робочий час вихователя – це і робота з дітьми, і інша педагогічна та організаційна робота. Тому, мені здається, що не потрібно змінювати умови праці і переводити працівників на неповний робочий день. Навантаження вихователів як було, так і є.
На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
Добігає кінця навчальний рік. Заклади дошкільної освіти продовжують працювати, щоб підтримати батьків у цей важкий період. Які ж завдання стоять перед керівником на час оздоровчого періоду?
Продуманий, конкретний і реальний план на новий навчальний рік є запорукою успішної роботи закладу дошкільної освіти. Про основні завдання на рік і план роботи пригадуємо у статті.
Робота з батьками — традиційна складова дошкільної освіти. Як індивідуально працювати з батьками вихованців на засадах педагогіки партнерства? Дізнайтеся зі статті